råd?

ønskebarnet

Glad i forumet
Jeg er gravid og har ei lita snuppe fra før på litt over 2 år. Men det som er saken er at jeg funderer på om jeg skal skaffe ei søskenvogn eller om jeg skal kjøpe ei kombivogn og et "stå-på-brett" som man setter på vogna som storesøster kan stå på. Er det noen som har noe råd/fomening/erfaring om hva som er best? =)

vi har ei jente på 3 år nå.. hun bruker ikke vogn lenger, å går bare selv,

det kan være det er nokk med et ståbrett bare om hun helst vil gå selv, så kan hun stå på ståbrettet om hun blir sliten..

jeg har ikke noe erfaring med det, jeg bare vet at det kan være tungvindt med tvllingvogn om det egentlig ikke er bruk for det..

Kommmet helt an på hvor glad datteren din er i å sitte i vogn det...

Søsteren min fikk nr 2 da eldstemann var rett over 2 år. Hun har verken søskenvogn eller vognbrett....
Sønnen hennes har alltid gått mye, og derfor mener hun at det klarer han fint nå også[;)]

Sønnen min er litt over 2 år nå, 2 år og 7 mnd når nr 2 kommer.
Vi skal ikke ha søskenvogn eller tvillingvogn. Kun et ståbrett på combivogna
til han. Han sitter ikke i vogna, skal bare trille selv han [;)]

Så det spørs jo da, om barnet ditt er glad i å sitte i vogn..

Sant! Har vært mest inne på tanken med ståbrett, men er greit å høre hva andre synes. Og ståbrett er vel det som er det mest praktiske, som du sier :)

Takk for fine svar :)
Er litt blandet med frøkna egentlig. Både glad i å sitte i vogn og i å gå selv. Så derfor det har vært litt fram og tilbake på hva vi skal skaffe av vogn. Men siden nestemann ikke kommer før april så kan jo mye endre seg på akkurat det da =) Og hun er litt sånn at hun skal opp og ned fra vogna hele tiden, så kanskje like greit med et ståbrett der hun kan bestemme selv om hun skal stå på eller ikke :)

Back
Topp