Råd trengs

Snackshvalen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har siden 9tiden i morgest hatt en helt forferdelig kvalme, bare var der når jeg våknet.. Har ikke mange andre symptomer en bølgende kvalmesmerter som gjør meg helt sengeliggende, har ikke kastet opp men litt antydning til løs mage.. Baby blir veldig rolig og røre minimalt på seg når det er vondest... Har snakket med føden fordi jeg føler at kroppen er veldig anderledes enn ved eks omgangssjuke og svangerskapskvalme, og de sa de ville jeg bare skulle ligg og ikke nøle med å kontakte om det ble værre/vondere:(
Er det flere som har opplevd sånt? Noen peil på hva det kan være? Blir veldig sliten og null apetitt:/
Hjeeeelp!!

Huff, dette høres jo ikke særlig bra ut! Jeg har også vært litt ekstra kvalm i dag, men ikke sengeliggende. Har jo vært kvalm hele sv.skapet såååå... Råd? Hmm... Prøv å få i deg no? Noe søtt? Kjeks og saft var min redning når jeg kastet opp hele dagen lang i 4 mnd i starten...

Men jeg syns du skal lytte til magefølelsen din og heller ringe en gang til hvis det ikke blir noe bedre og be om en sjekk... Kan jo være noe annet i kroppen som gjør at du blir kvalm! Kan jo hende du kanskje skal føde??

Åssen går det med deg??
Hei:) har vært en lang natt med veldig masrier og måttet tilslutt ta ibruk badekaret fordi det var så vondt i korsryggen til å ligge i senga:/
Vil jo ikke at lillemor skal komme ut nå, men jeg tenkte på det i går natt! Er bare 35+4 så ho må gjerne vente litt lengere, men kanskje ho driver å pakker sakene sine og forbereder seg til avreise! Veldig masrier og kynnere iallefall!

Kvalmen kommer og går og tror det er sv.skaps relatert ikke no omgangssyke nei, i såfall en veldig rar omgangssyke:)
Håper det roer seg nå at jeg får spist litt!

Du får bare belage deg på en tidlig fødsel høres det ut som. Prøv å ta det med ro og ring JM first thing tomorrow!! 35 uker er jo ikke helt krise! Det går nok bra!!! :)

Har heldigvis fått ligge hele dagen, og ting er betydelig roligere:) bare håper det drøyer lengst mulig før ho kommer!
Følte et fryktelig stress for å pakke fødebag iallefall!

Back
Topp