Råd trengs!

Mamma Mø.

Forelsket i forumet
Gutten har ikke villet bæsje på snart 5 dager, han får mest pupp men litt andre ting innimellom (smaksprøver) og NAN som tillegg på kveldene. Nå vil han ikke gjøre i fra seg uansett hvor mye jeg prøver å hjelpe han.

Svisker funker ikke, ikke malt heller.
Fikk tips om å prøve å ha våtservietten litt inni rompa (sådan såpe) men det funka heller ikke. Har prøvd termometeret, det funka heller ikke.

Han er sur og grinete, sover dårlig og er rett og slett litt utilpass...

Noen som har noe bedre tips?? [:)]

glidekrem ogtemperaturmåler/ lillefingern litt inn i endetarmen? må man , så må man..

ORIGINAL: MumiMamz

hmm... Har ikke noe spesielle tips om hvordan man kan sette i gang magefunksjonen. Men jeg syns ikke 5 dager var så mye. Her har det gått 5 dager mange ganger mellom bæsje bleiene. [:)]

Nei, det er ikke mye men han plages tydelig med det.. Fikk en ekstra dose svisker her i kveld, jeg håååååper det løsner.

ORIGINAL: TauZa

glidekrem ogtemperaturmåler/ lillefingern litt inn i endetarmen? må man , så må man..

Prøvde temp.måler ja, det funka dårlig. Kanskje jeg gjør det feil?

ORIGINAL: Cattelatte

Om du etterhvert ser bæsj i åpninga, men at det ikke kommer noe ut. så bruk noe til å ta tak i bæsjen og trekk det ut.

Det måtte vi med vår datter. Hun hadde så hard bæsj at hun begynnte å blø i rumpa, så når vi så at det var noe bæsj i åpninga, tok vi en pinsett i bæsjen og trakk ut MASSE.

Ellers er det bare å fortsette med svisker og gi han kokt og avkjølt vann :)

lykke til!

Takk takk :) Håper det ikke er så hardt[8|]

Jeg har brukt en qtips med litt babyolje på. Sikker den inn slik at alt det hvite er inne i rompa på lillemor og så ut igjen. Gjentar det noen ganger. Som regel er det bæsj på den da. Ikke alltid hun bæsjer med en gang, men etter noen timer.

Har også brukt en klut med litt babysåpe (sebamed) og trykket såpa litt inn i rompa liksom. Har funka det også.

Det løsner nok snart skal du se og da kan det bli eksplosjon! Be prepared!!

Smart [:)]

Får prøve meg fram altså [:)]
Håper det løsner snart, ikke lett å være liten med vondt i magen[8|]

Her har vi hatt god effekt med bitteLITT matolje i melka :-) Pleier ikke å gå så lang tid før han bæsjer da :-)

Back
Topp