Råd!! Sønnen knuste min iphone!

nora787

Flørter med forumet
Idag så tok sønnen vår iphonen direkte fra bordet og kastet rett i gulvet! Buuummmm:(((( Vi har full pakke m forsikringer, innbo og resten.. Trenger noe råd hvor kan begynne fra?! Det gjelder knust glass skjerm på framsiden da. Hvilken forsikring kan jeg få det dekket på?

Ok vi begge er også medlemmer i lo, men mest sv parten av alle forsikringer står på mannens navn. Da må det tas via han tenker jeg

Så lenge begge e organistert i LO, får dåka da dekka på forsikringen i LO uten å betala egenandel =)

Er en enkel sak å få byttet skjermen også! Ikke veldig kostbart! ( hvis forsikringen ikke dekker det så klart)

Her bruker vi innboforsikringen på sånt.
Begge er LO medlemmer her, så da slipper vi egenandelen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hvis du er heldig så får du det dekket av innboforsikringen Lo. vi hadde en kamp på ca 6 mnd der, med en nintendo ds som gikk i gulvet. var ikke lett nei.

Ok vi begge er også medlemmer i lo, men mest sv parten av alle forsikringer står på mannens navn. Da må det tas via han tenker jeg
Nei, om dere begge er medlem av lo så ringer du dem og melder skade. Min ble knust av min gutt i august. Ringte de og meldte skaden, sendte inn telefonen og mottok ny telefon etter 2 uker :)

Det trengs ikke, så lenge begge er LO organiserte tar en da kontakt med Lo og overføres til forsikringer derfra. Og når de da ser begge er organisert så går det på inbo og ingen egenandel, Siden alle som er LO medlemskaå har dermed innboforsikring. Når begge da er organisert så er det 0kr i egenandel
Her så ringte vi bare inn og sa hva som hadde skjedd, de spurte da hva slags tlf og det var og så sendte de oss bare en ny i posten. Noen ganger ber de en å sende tlf inn og en får en ny i retur

Når lille gutten her ødela ipaden til storebror ringte jeg inn og fortalte det og fikk pengene som en tilgodelapp på Elkjøp(kunne fått kontanter) så vi kunne kjøpe en ny, Apple skulle ha mer for å reparere enn den var verdt :p aldri hatt problemer med å få igjen av de, alltid løst seg samme dag :)

Her ble skjermen på Ipad knust for et par uker siden.
Prøvde å få det dekket gjennom innboforsikring...men nei. Egenandelen var på 2000 kr, og det var mer enn reparasjonskostnadene (ca 1800,-) Buhu...!

i fare for å virke dum .. hva er dette lo alle snakker om ? :P håper det ordner seg med telefonen din så kjedelig :/

Det er garantert privatpersoner rundt deg som reparerer slikt rimelig. Prøv å søke på facebook.

i fare for å virke dum .. hva er dette lo alle snakker om ? :p håper det ordner seg med telefonen din så kjedelig :/
LO står for at en er fagorganisert mellom et av LO forbundene. Er en det så har en innboforsikring mellom dem i sparebank 1

men OM fagforreningen dekker det via innboforsikringen , og to er forsikret, så er det helt gratis ;)
hvis hun får det gjennom,.

På den andre siden kan det bli ordnet på noen minutter, i forhold til at den kanskje må sendes inn. Kjenner en som gjør slikt, han sier det er gjort på et øyeblikk (skal fikse min slik, har også knust bakdekslet).

På den andre siden kan det bli ordnet på noen minutter, i forhold til at den kanskje må sendes inn. Kjenner en som gjør slikt, han sier det er gjort på et øyeblikk (skal fikse min slik, har også knust bakdekslet).

ja, det er sant =)

men skifter man selv, så gjelder ikke garantien mer.. er det ikke noe slikt også?

Back
Topp