Gudle i magen
Elsker forumet
mannen min var så uheldige å snublet i kjellaren og slo hode i betonge . Eg fant han i kjellaren forslått og fekk han med meg opp i ståvo og der fekk han krampeanfall og blei sendt til Haukeland sykehus i helikopter . Metningen i blode hans var nere i 20. Han holdt på å dø :/ han hadde fått matinnholde nere i lungene . Når legene fekk liv i han så var dei redd for hjerneskade men heldigvis gjekk alt bra å han var seg selv . Men 3 uker etter dette hendte våknet på morgen ved han på siden av meg fekk krampeanfall og eg ringte ambulansen . Legen trur han har slått på seg Eplepsi og han har fått medisiner å skal ta ny EEG test( nevrologisk test) . Det eg lure på hvordan lever dere som har familie med unger med en som har Eplepsi ? Vi har nettopp fått oss en baby sammen og babyen er bare 1 mnd gammel ogso har eg et til barn som er litt større . Eg synes dette er veldig skremmende å finne han slik. Eg har ingen erfaring med Eplepsi . Å har mangen tanker at han kan såklart ikke bære på babyen osv . Har dere noen råd som har unger i bilde som lever med en som har det . Beklager rotet skrevet . Håper dere forstår og igken beklager for skrivemåten . Har dysleksi .