Råd og erfaringer snusslutt

Jeg synes også Onico pure white er bra, men det vanskelige her er jo at de jeg tror er de beste erstatterne sånn sug-messig er de med ginseng og det er jo ikke anbefalt fot gravide men jeg har testet XQS Blueberry Mint (riktignok med koffein så man må passe på inntaket), og synes den var fin :)

Ellers er Fisherman mint faktisk veldig fin å putte under leppa, man må bare venne seg litt til å ha en pastill der og ikke pose.
Har bestilt en 5pack, så skal teste ut :) Tenker det hjelper mye å bare ha noe under leppa. Har prøvd med tyggis under leppa, men den blir for myk:rolleyes:
 
Jeg snuste nesten en boks om dagen, men har vært mye vanskeligere å slutte denne gangen. Har ganske stressende arbeidshverdag og for meg hjelper det med en snus. Snakket med legen om det og han rådet selvfølgelig til å slutte helt, men sa samtidig at hvis jeg fikk veldige abstinenser og stress også kunne påvirke babyen. Er nå nede i to for dagen.
 
Kjenner meg så igjen! men nedtapping fra en hel boks til 2 er veldig bra :) ros deg selv for deg og så kommer du helt sikkert ned i 0 etterhvert! Jeg snuste også en boks om dagen.
 
Jeg er 15+4 i dag, og sluttet med snus første dag i siste mens før graviditet (IVF-baby), men har plutselig fått noen veldige abstinenser etter snus nå. I går var det akkurat som jeg glemte at jeg var gravid og begynte å se etter snusboksen på bordet. Helt merkelig altså! Gikk egentlig veldig fint å slutte i november, så er overrasket over at dette kommer nå :scratch
Håper virkelig det går fort over, er helt uaktuelt for meg å ta en snus nå, men hadde håpet at lysten på snus forsvant slik at jeg klarer å holde meg borte også etter bebisen har kommet :p
 
Back
Topp