Råd, noen?

Gulle e heme

Glad i forumet
Vi har lyst til å ta oss en tur til Sverige i sommer (august), men er litt usikker på kjøringen..
Siden gullet vårt da er 2-3 mnd, så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med små barn i bil?
Skal jo ha mange stopp på veien, men er grådig usikker..
Noen som kan hjelpe meg litt og har noen råd / erfaringer?
På forhånd takk [:D]

Ser du bor i Bergen. Tror ikke jeg ville reist så langt da... Vi reiste på tur når ungen vår var på den alderen. Var en 4 timers kjøretur. Og han var rimlig lei på slutten og da hadde vi hatt en lang stopp. Blei mye grining på slutten... Men har dere tenkt til å kjøre derfra og helt til sverige på en tur eller skal dere overnatte en plass? Må tenke litt på sånne ting òg..

ungen vant til å kjøre bil er det ikke noe problem [:D] Man tar pauser og kan alltids overnatte om det blir veldig langt [;)]

Skal ikke kjøre hele veien, tenkte å ta en overnatting på  evt Geilo, så det blir evt bare 4 timer en dag og 4 timer neste dag..
For jeg leste en plass et det ikke var noe problem å kjøre langt med små barn, men så sier noen at en ikke skal gjøre det..
Og da blir jeg forrvirra...

Okay da er det litt annerledes. Hadde blitt litt langt å tatt turen i ett syns nå jeg da. De fleste fysioterapeuter og sånt anbefaler ikke at de sitter for mye i bilstol når de er så små. Men som noen andre skreiv her så må du jo nesten se an om ungen liker å kjøre bil òg. Er ikke alle som liker det. [;)]

ORIGINAL: RosaMirabella

Vi var på lang biltur da vesla var 4-5mnd gammel! Gikk veldig fint, hun sov mye og vi passet på å ta pauser.

Hun hadde en god bil stol som hun lå veldig godt i, og koste seg - var ikke noe problem.

Synst dere skal ta turen jeg. I allefall om dere skal bare kjøre 4 timer hver dag, med litt pauser når hun er våken og sånn så tror jeg det skal gå kjempefint!!

Kooos dere!![:)][:D]

Thanx!
Har jo lyst på en liten ferie etter fødsel, så kanskje vi vurderer det mer nå!
Så vi får se hvordan babyen er, må bare få den ut først - er mektig lei nå :)
Takk for svar [:D]

Back
Topp