Råd?! Noen?

Bkno6651672

Blir kjent med forumet
Hei hei :-)
Jeg har en sønn på 3 måneder nå og er alenemor. Min mor kan ikke avlaste meg så ofte, men har farmoren og farfaren hans kan. Er han for liten til at han kan overnatte hos farmoren og farfaren sin av og til også? Da har han 3 plasser han er. Hos meg, min mor og farmoren. Prøvde å få tak i jordmor for å spørre om råd men de var stengt så trengte å spørre her.

Du må nesten kjenne på det helt selv. Jeg var også alene med storesøster de første årene, og skjønner godt at du har behov for avlastning.
Prøv en natt først, og se hvordan det går for både deg og barnevakten.
For min egen del ville jeg passet på at den som har babyen på overnatting var en jeg virkelig stolte på at kom seg opp om natten, og som jeg visste gjorde ting på "min" måte.
Ville egentlig også startet med et par timers barnevakt noen ganger før overnatting.

Jeg syns du skal imot avlasting når du kan . Barnet ditt tjener ikke noe på å ha en utslitt mamma.

Vesla vår sov første natt hos mamma og pappa da hun var 2 mndr. Jeg hadde det forferdelige etter fødselen og dette trengte jeg. Selv om mannen gjorde alt han kunne.

Men som hun over meg skrev, sørg for at de er godt kjent først:)

Tusen takk for svar :) De har han av og til noen timer. Tenkte de kunne ha han litt til å bli kjent så prøve en natt :-)

Jag hadde gjort det ;) godt for både deg og baby ;)

Det hadde jeg gjort ;) min mor har passet alle mine 3 over natten når de har vært ca 2 måneder :)

Back
Topp