heksa
Elsker forumet
OkiOk,takk! Har prøvd voksing men får liksom ikke opp alt og må gå over med høvel likevel, så det har jeg gitt opp. Ikke aktuelt å gå i salong akkurat nå heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkiOk,takk! Har prøvd voksing men får liksom ikke opp alt og må gå over med høvel likevel, så det har jeg gitt opp. Ikke aktuelt å gå i salong akkurat nå heller![]()
Okisikker på at hårene på leggene har vært lange nok? Voksen får ikke med seg alt om de er for korte
![]()
Jeg bruker baby olje![]()
Dusj i kaldt/lunket vann, med dusjolje og påfør olje/lotion etterpå.. Varmt vann tørker ut hudenha det også normalt varmt inne (innetemperatur). Ikke ta solarium eller andre ting som tørker ut i en periode.. Trur du skal la være å peele/vaske "hardt", barber deg sjeldnere, kanskje bare en gang i uka, hvertfall til du blir bedre.
![]()
Jeg har på olje på kroppen i dusjen, mens huden er våt, og rett før jeg går ut av dusjen. Det hjelper mye mindre å ta på kremer og oljer lenge etter dusjing/bading.