Råd mot tørre legger?

Ok,takk! Har prøvd voksing men får liksom ikke opp alt og må gå over med høvel likevel, så det har jeg gitt opp. Ikke aktuelt å gå i salong akkurat nå heller :(
Oki :) sikker på at hårene på leggene har vært lange nok? Voksen får ikke med seg alt om de er for korte :)
 
Kokosnøttolje! Jeg har plagdes med eksem og tørr hud siden jeg var liten, men prøvde nylig denne olja. Har hatt super hud siden *bank I bordet* :)
 
Oki :) sikker på at hårene på leggene har vært lange nok? Voksen får ikke med seg alt om de er for korte :)


Ja, jeg tror i hvert fall det :) har prøvd meg frem noen ganger nå, men synes det er skikkelig vanskelig og får dritsår hud etterpå. Men det er vel sikkert vanlig?
 
Jeg bruker baby olje :)

Etter råd om olje fra flere av dere har jeg nå prøvd både babyolje og kokosnøttolje. Men skal det liksom holde hele dagen? Jeg må smøre hver tredje time, og det er jo ikke alltid det lar seg gjøre når man er på farta :( Er liksom akkurat som om huden bare ER tørr uansett, og at krem og olje bare dekker over en liten stund.. Kanskje jeg må prøve en kraftigere peeling, men bør jo ikke gjøre det for ofte heller.. Hmm.. Blir ikke helt klok
 
Sjekk ut forever living sine kremer:)
 
Jeg har på olje på kroppen i dusjen, mens huden er våt, og rett før jeg går ut av dusjen. Det hjelper mye mindre å ta på kremer og oljer lenge etter dusjing/bading.
 
Babyolje funker på mine legger og føtter ;)
 
Dusj i kaldt/lunket vann, med dusjolje og påfør olje/lotion etterpå.. Varmt vann tørker ut huden :) ha det også normalt varmt inne (innetemperatur). Ikke ta solarium eller andre ting som tørker ut i en periode.. Trur du skal la være å peele/vaske "hardt", barber deg sjeldnere, kanskje bare en gang i uka, hvertfall til du blir bedre. :)
 
Aderma exomega kremen som er på pumpeflaske.
Fås på apoteket
 
Dusj i kaldt/lunket vann, med dusjolje og påfør olje/lotion etterpå.. Varmt vann tørker ut huden :) ha det også normalt varmt inne (innetemperatur). Ikke ta solarium eller andre ting som tørker ut i en periode.. Trur du skal la være å peele/vaske "hardt", barber deg sjeldnere, kanskje bare en gang i uka, hvertfall til du blir bedre. :)

Tall for tips!! :)
 
Smør inn med babyolje etter dusj, mens de ennå er våte :) ellers funker locobase fet krem bra :) peis på med fet fuktighetskrem hver kveld.

Mine tørre legger har blitt saga blott etter at jeg begynte å smøre meg med babyolje etter hver dusj. Å drikke nok vann er også alfa omega :)
 
Oliven bodybutter fra bodyshop :) er ikke beste lukten men fungerer veldig godt :)
 
Tenker en fet krem decubal har eg brukt. Eg kløde till eg merka att det sved og blødde. Brukte decubal ,
 
Back
Topp