Råd mot superkvalme?

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Åhhh.... Jeg er så lei!!!!

Uansett hva jeg spiser så kommer det i retur... Får i meg vann, eplejuice og saft... Men ikke pokker om noe annet holder seg i denna kroppen her, aner ikke hva jeg skal gjøre.... :sorry: er så, sliten å utmattet.. Var til legen på mandag å fikk sykemelding for en uke av gangen... Gått ned 3,5kg og blir helt rådvill.....
Driver å loggfører alt jeg spiser(selv om det kommer i retur)

Gode tips noen? Tørre og salt kjeks og alt kommer i retur...

Kvalmestillende..
Mulig du trenger innleggelse og intravenøst til det verste gir seg så du ikke blir dehydrert. Håper lege følger deg nøye opp.
Sender masse sympati! ❤

Jeg syntes salte og sure drops hjelper litt. Verdt å prøve.

Jeg synes saftis hjelper litt. Håper du får noe som hjelper deg å komme til hektene for dette er grusomt :sorry:

Postafen får du tak i både hos dagligvare og på bensinstasjoner da det er reisesyketabletter, helt trygt for gravide

De to andre svangerskapene spydde jeg hele tiden. Tok ikke tabletter, men måtte ha nye ting å spise hele tiden. Altså ikke det samme to ganger over en kort periode. Håper du kommer deg snart. Klem

Har du prøvd farris og eplejuice i sammen. Gir deg påfyll av salter og næring. De de anbefaler under omgangssyke.

Noen som opplever å bli dårligere/mer kvalm med dagene som går? Jeg er i uke 11 (10+0) i dag og har blitt ekstremt mye dårligere den siste uke . Har vært kvalm siden uke 5, men i dag startet jeg med å kaste opp. Håper det blir bedre fremover

Jeg fikk påvist hyperemesis, kastet opp masse og var konstant EKSTREMT kvalm! Fikk kvalmestillende hos legen siden prostafen ikke hjalp. Har ikke spydd siden :D men jeg er enda kvalm nesten hele dagen, men det kan ikke sammenlignes med hvordan det var! Ville gått til legen som jeg var deg!

Back
Topp