Råd mot kvalme?!

Solsikke:)

Andre møte med forumet
Hei på dere! :)

Helt til nå har formen holdt seg veldig fin, men plutselig her en dag velta kvalmen over meg.. Er 8+4 nå. Tenkte å høre om det er noen av dere som har noen gode tips for å komme seg over de verste 'bølgetoppene' av skikkelig kvalme og uvel form? Blir fort rådløs når det står på som verst!:depressed:

Små og hyppige måltider.
Nok hvile.
Ingefærte
Kamomillete
Løse klær,press mot magen kan gjøre kvalmefølelsen verre.
Akupressur.

Vi er i samme båt... For meg hjelper det å spise lite og ofte, være ute i frisk luft + holde meg unna matvarer og lukter som gjør meg kvalm :P

Kjøpte meg sea sick armbånd på apoteket i dag og utrolig nok så hjalp d kjempe greit så lenge jeg husker å spise! :) jeg har siste uken vært konstant kvalm tiltross for mat liksom , så godt at det hjelper!

Enig med anngeley over her, jeg tar ikke av meg de sea band armbåndene mine engang! Føler de har hjulpet med å ta den verste kvalmen, så er absolutt verdt forsøket :) Ellers er det små måltider ofte, og masse ingefær te som har hjulpet litt for meg.
Er så fælt når kvalmen står på og man ikke aner hva man skal gjøre for å bli kvitt den :/

Jeg har også vært frisk, men nå de siste to dagene har kvalmen kommet for å bli ser det ut som. Er 8+3 idag og føler meg kvalm og uggen stort sett når jeg begynner å bli sulten.

Back
Topp