Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+0 i morgen!Uff, føler med deg <3
Syns Appelsin hjelper litt ( som er oppbevart kaldt )
Ellers var jeg til legen i dag å fikk resept på Afipran. Håper virkelig det hjelper. Om det ikke hjelper skulle jeg få prøve Phenergan... Det negative med den er at en blir så innmari trøtt, så den egner seg ikke om en vil være i arbeid mens man bruker det...
Jeg hadde håpa å kunne kombinere arbeid oppi alt dette, blir gaaal av å bare ligge hjem å syns synd på meg selv.
Håper du finner noe som fungerer for deg <3
Hvor langt er du på vei nå?
Aprilbaby
6+0 i morgen!Uff, føler med deg <3
Syns Appelsin hjelper litt ( som er oppbevart kaldt )
Ellers var jeg til legen i dag å fikk resept på Afipran. Håper virkelig det hjelper. Om det ikke hjelper skulle jeg få prøve Phenergan... Det negative med den er at en blir så innmari trøtt, så den egner seg ikke om en vil være i arbeid mens man bruker det...
Jeg hadde håpa å kunne kombinere arbeid oppi alt dette, blir gaaal av å bare ligge hjem å syns synd på meg selv.
Håper du finner noe som fungerer for deg <3
Hvor langt er du på vei nå?
Aprilbaby
Drikker jo litt av det, men er ikke noe god måltid erstatter akkurat :/Hvis cola hjelper, så hvorfor ikke? Det er jo ikke snakk om mange ukene...
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Drikker jo litt av det, men er ikke noe god måltid erstatter akkurat :/
Afipran ser ut til å virke her også - heldigvis! Fikk det via tlf av legen
Ellers rådet legen meg til å spise før jeg sto opp, helst mens jeg fortsatt lå i senga - enten kjeks, banan eller noe annet.
Sent from my iPhone using BV Forum