Råd mot fyllesyke?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Nei, jeg er ikke fyllesyk idag:p

Har dere noen gode råd som kan funke mot dagen derpå?:)
Enten før eller etter man drikker?
Funker allergitabletter?;)
 
Spise feit og salt mat før man sover, drikke masse vann og ta en smertestillende.
 
Jeg drikker mye vann før jeg legger meg og syns at det hjelper i alle fall.
 
La vær å drikke? :p Haha!
Ikke drikk mye forskjellig alkoholholdig drikk samme kveld, drikk vann, spis mat før du legger deg og ta et glass vann eller cola når du står opp.
 
Egg og bacon hjelper på gubben her i hus. Han syns det smaker dritt der og da, men så blir han mye fortere god da :p for min egen del blir jeg ikke fyllesyk siden jeg er avholds, så vet ikke hvor mye hild det er i påstanden hans :p
 
Drikk masse vann underveis, stopp mens leken er god, spis før du legger deg, junkfood og Paracet dagen derpå ;-)
 
For meg fungerer allergimedisiner.
Tar en før jeg drar på fest, og en før jeg legger meg
 
Lære seg hva man tåler :p Nå blir jeg aldri fyllesyk (mohaha) :p
Men venninna mi sverger til en allergitablett før hu begynner å drikke. Og ett glass melk før hu legger seg.
 
Hold deg til en drikke hele kvelden du vet du tåler, drikk et glass melk før du legger deg, og drikk nok vann å spis junk dagen etter :)
 
Allergi tablett før du begynner å drikker og en til før du legger deg☺️gjerne en ibux også,da er du helt dekket :)
 
Gå over til vann kl 23/00 og spis mat før jeg legger meg. Og gjerne tilbring så mye tid som mulig på dansegulvet :p Blir dårlig uansett men dette hjelper meg masse :)
 
Back
Topp