Råd mot forstoppelse?

Conamore

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Oktoberlykke2020❤
Ikke Biola, for jeg tåler ikke melk. Er så oppblåst og det er full stopp. Er så ubehagelig.

Start dagen med en kiwi og en kaffekopp!
Hjalp meg hele første graviditet :)

Ikke Biola, for jeg tåler ikke melk. Er så oppblåst og det er full stopp. Er så ubehagelig.
Laktulose var det eneste som hjalp meg i forrige svangerskap.
De sier at bevegelse (gå tur/trening) og å drikke mye vann skal hjelpe.
For min del hadde det ingen effekt, men det er et råd som mange får.

Jeg er AVHENGIG av laktulose hver morgen, ellers får jeg ikke gått på do:/ den anbefales veldig og kan taes sammen med saft (jeg tar en skvett oppi saftglasset hver morgen) :)

Jeg er AVHENGIG av laktulose hver morgen, ellers får jeg ikke gått på do:/ den anbefales veldig og kan taes sammen med saft (jeg tar en skvett oppi saftglasset hver morgen) :)
Det må eg prøve. Vi har laktulose men takler ikke smaken. Skal blande det ut i safta

Når jeg sliter med magen pleier jeg bruke magnesium tabletter om kvelden før jeg legger meg. Går det når man er gravid?

Idoform :) har nettopp hatt en antobiotikakur som har vært veldig hard for magen, men hjalp veldig med idoform :)

Start dagen med en kiwi og en kaffekopp!
Hjalp meg hele første graviditet :)
Kiwi er vidundermedisin mot hard mage. Du kan gjerne spise flere om dagen. Jeg gir most kiwi til sønnen min også og det er fint for magen hans og.

Tok i mårrest
Ok. Mulig du ser effekten i morgen. Bare fortsett å ta det de neste dagene.
Du blir kanskje ikke normal igjen før etter fødsel, men du kan jo prøve å ikke ta det innimellom, så ser du om det går av seg selv.

Jeg vet lakris og er en greie som kan hjelpe, men tror det skal spise i små mengder i graviditeten.

Back
Topp