Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laktulose var det eneste som hjalp meg i forrige svangerskap.Ikke Biola, for jeg tåler ikke melk. Er så oppblåst og det er full stopp. Er så ubehagelig.
Det må eg prøve. Vi har laktulose men takler ikke smaken. Skal blande det ut i saftaJeg er AVHENGIG av laktulose hver morgen, ellers får jeg ikke gått på do:/ den anbefales veldig og kan taes sammen med saft (jeg tar en skvett oppi saftglasset hver morgen)![]()
Jeg også brakk meg når jeg drakk den som en shotDet må eg prøve. Vi har laktulose men takler ikke smaken. Skal blande det ut i safta
Når jeg sliter med magen pleier jeg bruke magnesium tabletter om kvelden før jeg legger meg. Går det når man er gravid?
Kiwi er vidundermedisin mot hard mage. Du kan gjerne spise flere om dagen. Jeg gir most kiwi til sønnen min også og det er fint for magen hans og.Start dagen med en kiwi og en kaffekopp!
Hjalp meg hele første graviditet![]()
Det tar noen timer før det virker.Kiwi skal testes ut. Tar nå laktulose i saft. Skjer lite. Drikker mye
Tok i mårrestDet tar noen timer før det virker.
Ok. Mulig du ser effekten i morgen. Bare fortsett å ta det de neste dagene.Tok i mårrest