Råd for befruktning

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Heia :happy:
TR kom for fullt her... så da ønsker jeg å prøve noe nytt før eller evt etter EL. Har normal syklus på 28 dager.

Vet noen av dere bruker hostesaft ? Hvilken hostesaft ? Hvor mye drikker dere og hvor mange dager tar dere det ?

Babyklister; hvor bestilles det ? Og dette er kanskje ett himla dumt spørsmål , men noen ganger må jo naturen ordne opp hvis noe er galt med embryo og da aborterer man (mest sannsynlig ) men vil babyklister da holde på egget uansett tror dere ? Hvis noe skulle vært galt ?

Kom gjerne med flere råd og tips til kanskje det kan bli en spire i februar :love7 Gjerne noe til mannen også hvis han har dårlig kvalitet. Min mann går allerede på folat, sink, d-vitaminer osv.
 
Zink for mannen , og zink (+ masse andre multivitaminer for meg ) , grapefruktjuice før El, ananas og babyklister etter el var det vi prøvde denne gangen i pp12 , og jeg er nå gravid :)

Babyklisteret bestilte jeg fra helsehelse.dk , kom på under en uke :)

Aner ikke om det var dette som hjalp ,men mistenker jo det ;)

Masse lykke til neste pp:Heartred
 
Zink for mannen , og zink (+ masse andre multivitaminer for meg ) , grapefruktjuice før El, ananas og babyklister etter el var det vi prøvde denne gangen i pp12 , og jeg er nå gravid :)

Babyklisteret bestilte jeg fra helsehelse.dk , kom på under en uke :)

Aner ikke om det var dette som hjalp ,men mistenker jo det ;)

Masse lykke til neste pp:Heartred
Å sånn ifht babyklister så tenkte jeg på akkurat det samme som deg, derfor har jeg søkt i det vide og brede , og er fosteret sykt kvitter kroppen seg med det uansett med eller uten klister. "Klisteret" gjør egentlig bare blodgjennomstrømningen i livmoren bedre, så et befruktet egg får bedre forhold. Men biologien til kroppen fungerer jo som vanlig med eller uten klister og sorterer ut det svake :) så er absolutt ikke bekymret for det. Blir jo ofte anbefalt med ivf og lignende :) føler meg veldig trygg på at det er trygt :)
 
Vi prøvde Conceive Plus, gravefruktjuice og hostesaft (Solvipect), + Angus Castus en liten periode (for å få orden på syklusen). Tar alltid multivitaminer og Omega 3. Det skal sies at vi bare prøvde i 5 mnd. så hver av tingene ble prøvd i en kort periode (et par måneder, kanskje). Ble gravid den PP-en vi droppet alt. Da var kroppen også helt annerledes enn den hadde vært de første PP-ene.

Brukte ikke Babyklister av de grunnene du nevner.

Jeg ble også gravid den PP jeg droppet alt (ble gravid i mai også, men endte i EXU - også da uten hjelpemidler). Har tidligere prøvd Concieve plus, babyklister, hostesaft, grapefruktjuice mm. Den mnd det klaffet føltes kroppen mye mer «i balanse», og jeg tok ikke tempen. Prøvde generelt å slappe mer av.
 
Hørt at å holde en baby og lukte på den kan «vekke» morsinnstinktet og hjelpe på befruktningen. Dette leste jeg etter at jeg ble gravid 2. gangen en uke etter at vi hadde besøkt en venninne som hadde en nyfødt baby. Ble gravid i sommer igjen par dager etter å ha dulla og holdt en baby , så kanskje det er noe hold i det?:rolleyes:
 
Antioksidanter til dere begge, Hausken anbefale meg det da jeg ringte dem om problemer i fjor..
 
Jeg kan anbefale akupunktur. Hadde en behandling per uke i ca 3 måneder før vi endelig ble gravide:Heartred Jeg har i motsetning til deg aldri hatt en regelmessig syklus, og dette har hjulpet meg til å få en nærmest normal syklus:happy:
 
Back
Topp