Råd eggløsningstest etter SA

Catstitch

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Hadde en SA 9+6 (fosteret målt til å ha stoppet utviklingen en uke før). I går 14 dager etter blødningsstart og 13 dager etter at fosteret kom ut fikk jeg negativ graviditetstest. I dag tok jeg en eggløsningstest (spotter enda litt brunt). Kan den være positiv? Er det mulig? Eller reagerer den på HCG som graviditetstesten ikke klarte å plukke opp? Graviditetstest var blendahvit. Men eggløsningstesten ser positiv ut for meg. Råd og erfaringer trengs ❤️

Hadde en SA 9+6 (fosteret målt til å ha stoppet utviklingen en uke før). I går 14 dager etter blødningsstart og 13 dager etter at fosteret kom ut fikk jeg negativ graviditetstest. I dag tok jeg en eggløsningstest (spotter enda litt brunt). Kan den være positiv? Er det mulig? Eller reagerer den på HCG som graviditetstesten ikke klarte å plukke opp? Graviditetstest var blendahvit. Men eggløsningstesten ser positiv ut for meg. Råd og erfaringer trengs ❤️
testen er negativ. Tenker du kan stole på el testen :-)

Edit;

Erfaring; stusset på det samme for noen måneder siden. Men testen var negativ og ul bekreftet eggløsning

Det kan nå godt være eggløsning, ja. Ser ikke noe bilde, så kan ikke vurdere om den ser positiv ut eller ikke, men vet eggløsning kan komme når hcg har begynt å nulle ut. Det er ikke uvanlig at syklusen forskyves med noen uker heller, men noen får eggløsning så tidlig som deg; ca 2 uker etter.

Det er jo 2 uker siden det startet. Så eggløsning nå er fullt mulig. Jeg ble gravid på eggløsning 2 uker akkurat etter SA som var i uke 9. Det ble forresten baby av det

usikker. Er denne negativ den kanskje? Haha. Må nok øve meg litt i lesing av slike el-streker ;)

Vedlegg

• IMG_1038.jpeg
    IMG_1038.jpeg
    349,4 KB · Visninger: 61
Tror egentlig den er på tur ned. Tror jeg fikk el for to dager siden. Men kjenner det er greit. Om jeg kommer tilbake så raskt og kan prøve igjen ❤️

Altså, fikk denne i dag, så de blir jo sterkere. Ikke sterkt positivt (hvor test streken er sterkere), men likevel ganske sterk.
Har en del stikkinger og murringer i ryggen, så nærmer seg kanskje EL?
Meeeen, er det noen som vet om et egg kan feste seg når man enda spotter etter SA?

Vedlegg

• IMG_1063.jpeg
    IMG_1063.jpeg
    833,9 KB · Visninger: 20
Altså, fikk denne i dag, så de blir jo sterkere. Ikke sterkt positivt (hvor test streken er sterkere), men likevel ganske sterk.
Har en del stikkinger og murringer i ryggen, så nærmer seg kanskje EL?
Meeeen, er det noen som vet om et egg kan feste seg når man enda spotter etter SA?
Spørs jo hva som forårsaker sportingen, men det er ikke umulig.
El ser ut til å nærme seg, ja.

Back
Topp