Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oktober07
ORIGINAL: stardust
--les allen carr sin røyke bok!
-
Har du gjort det??? du har mange gode tips, men du bruker også tips som er stikk i strid med Allan Carr sin metode bare derfor jeg lurer...
Han mener bla.
- Slutt momentant, ikke trapp ned, det er selvplageri.
- Ikke finn erstatninger, du trenger ikke røyk derfor trenger du heller ikke erstatning
- Det fysiske røyksuget er så svakt og forveksles med sultfølelse. Det er derfor mange legger på seg når de slutter å røyke, de tror de får lyst på noe, men egentlig er deg bare nikotin monsteret som prøver seg.
Men uansett hvordan man slutter å røyke så er jo poenget at man faktisk slutter... Så gratulerer til alle oss som har sluttet å røyke...Fordelen med Allan Carr sin metode er at du slipper å bli plaget av at du slutter å røyke, du gleder deg over det isteden for... Forutsetingen er at du tror på det du leser, nettopp for å snu tankene dine...
jeg snakker av egen erfaring ja!begynte på boka til allen carr også men den virka ikke for meg.kjenner mange som har slutta av denne boka,så anbefale den vil jeg for det er verdet et forsøk!men for meg var å slutte rett av helt håpløst!
kommer med tips, men alle finner jo ut hvilken måte som er best for dem![:)]
ORIGINAL: Oktober07
IKKE TRAPP NED PÅ RØYKING, SLUTT MOMENTANT!!!
Grunnen for det er at hvis du begynner å trappe ned vil du fylle opp tankene dine med røyke tanker, som at "nå har jeg røyket så å så mye" - "nå kan jeg bare røyke så å så mye" - "nå er det bare så å så lenge til neste gang jeg kan ta en røyk"... osv... du må ikke fylle tankene med dette det er selvplageri... og det kan du fint unngå for din egen del... SLUTT Å RØYK, DU ER EN IKKE RØYKER HVER GANG DU HAR STOPET RØYKEN, BLI EN IKKE RØYKER FRA DAG 1.