RØYKERE

Jeg snuser. Har trappet masse ned, og SKAL slutte helt, men det var mye vanskeligere enn jeg trodde :(
Hadde trodd jeg skulle klare å kutte helt med en gang jeg fikk positiv test, men så lett var det visst ikke..
Men nikotinfri snus hjelper litt da..

Dere som er snusere, hvor mye snuste dere pr. Dag?:)

Jeg slutta også med snusen den dagen jeg testa positivt.
Snuste da 1 eske for dag.. Gikk overraskende lett..:)

Nyttårslykke<3

Nyttårslykke<3
1 eske på 2 dager ca. Tok den siste imens jeg kikka på den positive testen :p måtte roe nervene. Prøvde nikotinfri men det blir ikke det samme så det kuttet jeg ut. Er snusklein innimellom nå men det går greit uten :) var værst den første uken

Snuste vel litt over en halv boks om dagen.. Å slutte gikk overraskende lett, men hadde jo bare snust fast i et halvt år (siden jeg sluttet å røyke i desember)..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Med min første slutta jeg så fort jeg fikk positiv. Har ikke rørt røyken etter det og venter vår andre nå, hadde ikke noen problemer med det siden jeg ble kvalm av røyken (det og at TR uteble fattet mistanken om en graviditet med nr 1).

Det er skikkelig synd at andre må slite for å stoppe siden det er langt ifra bra for barnet, morkaken blir jo også helt svart og da tenker jeg at næringen og slikt er tilnærmet en svidd kylling for oss (altså bare kull)... Jeg håper dere får det til! :)

Nyttårslykke<3

Ble fort en boks om dagen, snuser kun 05 snusen, men gått over på mocca nå. Men synes dette er skikkelig vanskelig. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

har et mål etter sommeren. klarte det ikke med de andre 3. så håååper å klare det denne gangen!

Om du går på en sprekk eller fem så ikke gi opp :-)
Du prøver iallefall og det er viktig :-)

Jeg snuste nesten en boks skruf om dagen. Jeg slutta da vi bestemte oss for å prøve. Brukte nikotinfri et par uker før jeg kutta helt.

Gjorde det litt tidlig siden jeg visste hva kollegaene mine ville mistenke fra dag en jeg sluttet :P Så ble den en mindre mistenksom ting den dagen jeg ble gravid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp