RØYK!!

Jaa, no når eg ikkje er gravid har eg skikkelig røyksug. Spessielt på kalde klare dagar!! Men eg skal ikkje begynna igjen. Har ikkje bare meg sjølv og tenka på lenger[:)]
Meen, kjenne eg kvir meg til eg skal ut på fest igjen, det komme te å bli ein stooor utfordring. Gjekk to 20 pk når eg var på fest før..... Kanskje eg bare blir avholds med da samma[8D][;)]

ORIGINAL: *purple flower*

Jaa, no når eg ikkje er gravid har eg skikkelig røyksug. Spessielt på kalde klare dagar!! Men eg skal ikkje begynna igjen. Har ikkje bare meg sjølv og tenka på lenger[:)]
Meen, kjenne eg kvir meg til eg skal ut på fest igjen, det komme te å bli ein stooor utfordring. Gjekk to 20 pk når eg var på fest før..... Kanskje eg bare blir avholds med da samma[8D][;)]

Skal ta en røyk i helgen jeg :P... Men bare 1 :P... Men jeg vet jeg ikke blir avhengig igjen siden jeg sluttet den 24.12.09 og begynte igjen 05.04.10 også 3 vege seinere fant jeg ut jeg var gravid og sluttet uten problem :D

Her har jeg også ekstremt røykesug om dagen [:'(]

Er innebygd i hodet mitt at røyk+ amming er uaktuelt for meg [:D]

Men.. når dagen kommer hvor jeg skal i festlig lag og drikke vin , så skal jeg innvilge meg
et par stk [;)]

Er godt at vi er flere:) jeg har røyket 2 siden fødselen, men pumpet meg på dagen slik at jeg hadde 2 måltider.. så da unnet jeg meg en øl, lite glass vin og 2 røyk.. he he.. syns det var innmari godt da :S
Skal på fest i helgen, så vi får se hva som skjer da... [&:]

Kremt, røyker av og til nå [8|][&:][:-]
Men da rett etter at jeg har ammet... Og neste måltid blir flaske...

Sukk...

Men fy fader da...
Kaffe og røyk <3

Eller til sommeren: sene kvelder på altanen med Prince Menthol og pærecider/Dahls pils..
Ohllallaaaaaaa!! [:D]

ORIGINAL: MiniPuselabb

Fint det ikke bare er meg :p Fysa veldig på røyk i 3 trim. Og etter Fødslen!! Røyka jo ikke når jeg gikk gravid!!

Men tatt noen røyk etter Fødslen.... Gud då godt! Men skammer meg veldig etter på. Lukter så vondt og kan jo ikke amme før tre timer etter på!

Røøøøøyk...

Ikke for å gi dere mere grunn til å røyke,men ja en lukter ikke noe godt..å en skal helst ikke røyke i det hele tatt self..men en skal heller ta en røyk rett etter amming..men en skal heller amme en å vente i 3 timer..

ORIGINAL: Krristy

Jepp opplevde det ei uka etter fødselen , den var så ekstrem at 1 røyk var nok til at eg begynte igjen [:'(]

Her og :(

Å jeg er en av de som alle Hater fordi jeg har røykt helle svangerskapet å røyker fortsatt..3 røyk til dagen eller noe..

jeg er alene med minien ikke det at det er noe unskyldning,men jeg trenger de 10 min alene..sorry jenter..hat meg om dere vil..

Hmmm, er det riktig av meg (som de fleste andre her) å bli glad av at jeg ikke er alene om å være røyksyk om dagen?! [:D]

Har såååå lyst til å bare ta en liten røyk - og håpe at den smaker blæh slik at det blir med den ene. Men frykten for at den smaker godt er såpass stor, så prøver veldig desperat å ikke ta den [&:] Kjenner munnen løper i vann når jeg leser gjennom forumtråden her....ikke desperat etter nikotin i det hele tatt.

Baby-pappa var så flink å slutte for seg selv i høst, og er ikke røyksyk i det hele tatt så vil ikke "svikte" han heller ved å ta en røyk. Kjedelig å være den eneste av oss to som sliter med suget....godt å høre at det er flere baby-mammaer der ute som er i samme røyksug-båt som meg [:(]

Back
Topp