RØYK!!

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Jeg slutta med røyken august i forfjord, og snusa litt etter det. Slutta helt med snusen nyttår når vi gikk inn i 2010[:)] Men nå i det siste har jeg lyst på røyk hele tiden!! Det samme suget som når jeg akkurat hadde slutta!! Noen som har opplevd det samme!?[:-]

Jepp opplevde det ei uka etter fødselen , den var så ekstrem at 1 røyk var nok til at eg begynte igjen [:'(]

Jeg slutta å røyke i februar i fjor, da uten problemer [:)] men nå tenker jeg på røyk maange ganger om dagen [:@]  så sliter med det nå[:@]

Jeg slutta 24.12.09..

Og etter jeg fikk han litle sliter jeg som bare det[&:]
Tenk hvor herligt å bare gå utforbi 10 min for en røyk, det hadde vært herligt gitt.. Bare fått 10 min for seg selv [&:]

så "bra" det ikke bare er meg!!!

Lengselen er STOR etter en marlboro light 100`s og en kaffe med baileys[8D]

ORIGINAL: Frk.Maja

Må du ikke friste meg enda mer :P hehee

frister å gå å sette seg i solveggen, med et teppen, og marlboro light i ene handen og en kaffi kopp i andre... [:D] 

Haaater røyk [&:] At det går an og være så psykisk avhengig [:(]

åhhh en røyk og en baileys hadde vært godt[8D]
Sluttet 28.12.09 og det er nå jeg begynner å kjenne suget [:-]

SIGNERER!![:D][:'(]

HERREGUUUUUUUUUUUUUD DA JENTER!!![:@]

ikke frist sånn da.....[8|][8D] *sniker meg ut og håper røyksuget går over*

Fint det ikke bare er meg :p Fysa veldig på røyk i 3 trim. Og etter Fødslen!! Røyka jo ikke når jeg gikk gravid!!

Men tatt noen røyk etter Fødslen.... Gud då godt! Men skammer meg veldig etter på. Lukter så vondt og kan jo ikke amme før tre timer etter på!

Røøøøøyk...

Sluttet å røyke for 3 år siden nå i mars, men til og med jeg har kjent røyk suget noen ganger nå.
Men har heldigvis klart å holde meg unna, vet at tar jeg en røyk er jeg i gang igjen, prøvde å slutte mange ganger før jeg gjorde det sist. Og denne gangen er det slutt!!!

ÅÅÅÅ gud så glad jeg blir når det ikke bare er meg!! Det har gått SÅ fint helt til de siste ukene nå...[:'(] Har så hinsides lyst på røyk! Jeg prøvde en for en uke siden ca, men det smakte skikkelig dritt.. Men jeg husker jo hvor godt det var[:(] En kopp kaffe og en røyk hadde vært nyyyyydelig[:D]

snart vært røykfri i et år. Har tatt vare på prince mild eksen med de røykene som var igjen da jeg slutta faktisk. hehehe...Har dem her og kommer itl åha dem liggende. Er en sånn slag symbol. Kommer aldri mer til å røyk til tross røyksuget.
Har en kamerat som har KOLS og som blir lagt inn i morgen på Glitreklinikken...HVer gang jeg er med han minner det meg på hvorfor jeg iKKE skal røyke igjen blant annet. Ikke har jeg råd til det, det stinker og jeg vil gjerne leve til ejg blir skikkelig gammel uten at jeg skal forhindre det ved å røyke.
Men ja. suget er der hver dag dag. Nå som jeg er helt frisk og ikke har en baby i magen lenger og ikke ammer egentlig heller, så har jeg ingen grunn sånn sett til å la være å røyke. Men har tusen andre grunner til å ikke gjøre det.
Irriterer meg at jeg har suget og det er mange settings som jeg ikke har vært borti ennå som røykfri som vil komme og som vil da bli en utfordring. Jeg spiser mye tyrkisk pepper dropsen..

Jeg slutta med røyken august i forfjord, og snusa litt etter det. Slutta helt med snusen nyttår når vi gikk inn i 2010[:)] Men nå i det siste har jeg lyst på røyk hele tiden!! Det samme suget som når jeg akkurat hadde slutta!! Noen som har opplevd det samme!?[:-]

jupp! tok en igår med vinen.. var godt, men klarer meg fint uten[;)]

Har hatt kraftig røykesug fra den dagen jeg slutta.
Regner med jeg kommer alltid til og ha det[&o]

Men jenter, har dere sett på røykpakkene i det siste?
Mamma viste meg røykpakken sin i går, skikkelig vonde bilder på de[&:][&o]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Har hatt kraftig røykesug fra den dagen jeg slutta.
Regner med jeg kommer alltid til og ha det[&o]

Men jenter, har dere sett på røykpakkene i det siste?
Mamma viste meg røykpakken sin i går, skikkelig vonde bilder på de[&:][&o]

Jeg så di røykpakkene når jeg var i tyrkia i sommer.. ikke noen fine pakker nei [&:]

jeg tar en røyk i helgene ---- klikker hvis jeg ikke får det.. desverre.

ORIGINAL: mammas3gullunger

jeg tar en røyk i helgene ---- klikker hvis jeg ikke får det.. desverre.

Jeg tror jeg joiner [;)]

Back
Topp