RÅD!!!!!!!!!!!!!!!!

<3 Lykkelig <3

Flørter med forumet
Eg holder på å gå vegene med denne ubeghalig uggen i magen og kvalmen. I dag når følgte lille prinsen i bhg ble så drålig at måtte spy. Det er første gang, men helt siden eg fant ut at eg var gravid har hvert ganke uggen i magen og nesten ikke lyst på mat og ikke noe energi og bare vil ligge på sofaen og ikek gjøre en dritt..
Er det noen som har noen råd eller vet noe som hjelper mot dette? Er ikke langt på vei, men håper hver dag at det gir seg..

Min søster brukte dem armbåndene på apoteket for reisesyke, dem fungerte fint for ho.

sea band er min redning og :) Ikke sånn at jeg blir "frisk" av de, men blir mye mindre kvalm og får litt mer energi av den grunn.. Er aldri så kvalm at jeg føler at jeg må spy med de på..

SEA BAND!!! hehe... jeg hadde veldig god effekt av de, og vet om mange fler :) ellers kan det være lurt å starte dagen med noen tørre kjeks og farris blandet med eplejuce. da ble ikke kvalmen så gale og jeg slapp å spy...så mangen fler råd har jeg ikke :S var heldigvis bare kvalm i 2-3 uker med hver av jentene :)

Jeg har ikke prøvd seaband mot svangerskapskvalme, men mot vanlig "sjøsyke".. Og det fungerte til det iallefall :)

Ellers drev jeg å sniffet på tørre sitronte-poser, gnagde mariekjeks og drakk vann...

spis kjeks før du står opp..

Husker jeg var slik selv.. jeg kunne omtent ikke komme til kjøkkenet før jeg hadde spist noe på morraen..

Skjær fersk ingefær og sitron i skiver, legg de i vann og kok opp. Sil av - deilig te som hjelper litt iallefall

Back
Topp