*QUIZEN* fasit!

Troublemaker2.0

Forumet er livet
Hvor gammel er sha? 22. Kun 22 godtas siden det står på profilen hennes når hun har bursdag.

Hvem fødte to små nurk 13. mars 2009?  Thilie*Twins/**Turbotrusa**

Hvem har nettopp gjort det slutt med kjæresten sin? Maya

Hvem har tidligere hatt nicket Meredith Grey? Caaarina

Hvor mange barn har søtesmå?  6

Hvem har klart å gå ned utrolige 32 kilo siden fødselen? Cyan

Hvor mange barn har chicka? 2 og 3 godtas som riktig svar

Hvem har nettopp fått en ”ny” unge etter å ha sluttet med malt i melka? Wvengel

Hvor mange mars babyer har vi inne på april09? 31 og 32 godtas. Det er 32 med den lille engelen

Hvem har en mann fra Mexico? ElisabethRB

Hvem har ei lita jenta med masse hår som heter Mia Emilie? Guropia

Hvem er tidligere *Hale*? Liams Mamma

Hvem har to døtre ved navn Anette og Tuva? Zera

Hvem er narwi? Vennen/Kjæresten til Maya godtas

Hvem vant forrige ukes bildekonkurranse? *snuppis*

Disse hadde alle rett:
Liams mamma
Sha
*snuppis*
Lillemoor
Nina*pina
Longsen
MorTilOliverogMarkus

Vinneren er ikke trukket enda [;)]

Fy farao... Det gjelder å lese spørsmåla eller????
Skreiv hvor mange babyer vi var TOTALT jeg på april. Men februar, mars april og mai... Herregud...
Tykk ammetåke for tiden... Hahaha[:D][&:]

ORIGINAL: ElisabethRB

Fy farao... Det gjelder å lese spørsmåla eller????
Skreiv hvor mange babyer vi var TOTALT jeg på april. Men februar, mars april og mai... Herregud...
Tykk ammetåke for tiden... Hahaha[:D][&:]

heheh det var visst det vanskeligste spørsmålet. Fått alt fra 11 til 200 og no som svar [8D] Det var mange som bomma der [;)]

Fader tror jeg hadde en feil[8D][:D] morsomt tiltak minimoi[:D] slik må vi ha flere av[:D]

hehhe! hmm! skal man være stolt eller flau tro[8D][:D][:D]

ORIGINAL: Sha

Ja si det [8D]
Sier ihvertfall litt om hvor mye tid som tilbringes her inne [;)]

ORIGINAL: Liams mamma

ORIGINAL: Sha

Ja si det [8D]
Sier ihvertfall litt om hvor mye tid som tilbringes her inne [;)]

heheh! ikke sant[8D] 

moro at dere syns det var moro!
Tror *snuppis* skulle lage en. Vi kan jo gjøre det sånn da, at den som vinner lager ny..? så blir det på en måte som med hemmeligvenn at den som får pakke sender pakke. men da må alle som sender inn svar være forberedt på at hvis de vinner så må de sende en pakke videre også.. hva mener dere?

ORIGINAL: MiniMoi

Tror *snuppis* skulle lage en. Vi kan jo gjøre det sånn da, at den som vinner lager ny..? så blir det på en måte som med hemmeligvenn at den som får pakke sender pakke. men da må alle som sender inn svar være forberedt på at hvis de vinner så må de sende en pakke videre også.. hva mener dere?

hæres bra ut[:)][:)][:)]

Høres bra ut. Men hvilke type premie er det snakk om? Sånn at alle får ca. samme type ting.

ORIGINAL: Liams mamma

Høres bra ut. Men hvilke type premie er det snakk om? Sånn at alle får ca. samme type ting.

nei jeg vet ikke jeg egentlig.. dvs jeg har kjøpt en liten ting til babyen og en liten ting til vinneren. Kan jo ikke si hva enda [8D] 

Back
Topp