Gunni Forumet er livet 1 Okt 2007 #941 ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: tullemor_86 balett? Nei, det er på tirsdager[:D]
Gunni Forumet er livet 1 Okt 2007 #942 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett
Gunni Forumet er livet 1 Okt 2007 #944 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #946 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #947 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #949 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring
Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #951 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning
Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #952 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning *Kor Nå tror jeg dere har gjettet alt utenom svaret[:)]
Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning *Kor Nå tror jeg dere har gjettet alt utenom svaret[:)]
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #953 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning *Kor *Korps Nå tror jeg dere har gjettet alt utenom svaret[:)]
Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning *Kor *Korps Nå tror jeg dere har gjettet alt utenom svaret[:)]
Gunni Forumet er livet 2 Okt 2007 #956 Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning *Kor *Korps *Volleyball - ingen ballspill overhode[:)] Nå tror jeg dere har gjettet alt utenom svaret[:)]
Hvilken aktivitet er Sandra på på torsdager? Det er ikke: *Håndball *Ballett *Fotball *Turn *Dans *Klatring *Hesteridning *Kor *Korps *Volleyball - ingen ballspill overhode[:)] Nå tror jeg dere har gjettet alt utenom svaret[:)]