L Lene_84 Elsker forumet 9 Sep 2007 #782 ORIGINAL: Lene_84 opp med seg.. mamma bor på fyn, men kor? ska svara på det da!! mamma bor 45 min før for Odense, byen heter SVENDBORG... kjempe koselig by, har nesten litt sørlandsidyll over seg[;)] det er ein plass å anbefale å reise til
ORIGINAL: Lene_84 opp med seg.. mamma bor på fyn, men kor? ska svara på det da!! mamma bor 45 min før for Odense, byen heter SVENDBORG... kjempe koselig by, har nesten litt sørlandsidyll over seg[;)] det er ein plass å anbefale å reise til
L Lene_84 Elsker forumet 9 Sep 2007 #783 HVA HETER SAMBO'S ELDSTE DATTER????????????????????????????????????????
D diruT Gift med forumet 10 Sep 2007 #787 ORIGINAL: mamma88 og Sunniva Anna? Er jo så mange navn å velge i da[8|] Ja, lov å hinte!! [:)]
D diruT Gift med forumet 10 Sep 2007 #791 benedicte, veronica, monica, therese, anne, beate, elise, henriette, vanja, bente, mette, susanne, trine, ylva, rebekka.... Godt muli alle er sagt, gadd ikke sjekke.. [8D]
benedicte, veronica, monica, therese, anne, beate, elise, henriette, vanja, bente, mette, susanne, trine, ylva, rebekka.... Godt muli alle er sagt, gadd ikke sjekke.. [8D]
Tuvasm@mm@ Gift med forumet 10 Sep 2007 #793 Det var ikke dårlig, siden det er maaaaaaaaaaaaaaange navn å ta av.. i morgen skal jeg begynne på noe her i huset, men hva?
Det var ikke dårlig, siden det er maaaaaaaaaaaaaaange navn å ta av.. i morgen skal jeg begynne på noe her i huset, men hva?
Tuvasm@mm@ Gift med forumet 10 Sep 2007 #795 ORIGINAL: diruT male? Jepp[;)] men kan du jette hvor hen