Gunni Forumet er livet 26 Jul 2007 #242 Jeg har fått bakedilla siste ukene, hvilken kake har jeg laget 4-5 ganger siste ukene?
Gunni Forumet er livet 26 Jul 2007 #244 ORIGINAL: diruT Ostekake? Wow, på første forsøk... Nytt spm...
Gunni Forumet er livet 26 Jul 2007 #248 Hvilket fylke ligger hjemstedet mitt i? Litt mer spesifisert enn bare fylket, om mulig.
Gunni Forumet er livet 26 Jul 2007 #250 ORIGINAL: diruT Møre og Romsdal? Jepp[:D] Tankte på Nordmøre jeg da, med tanke på de som ikke bor så langt unna... Som deg...tihi Nytt spm[:)]
ORIGINAL: diruT Møre og Romsdal? Jepp[:D] Tankte på Nordmøre jeg da, med tanke på de som ikke bor så langt unna... Som deg...tihi Nytt spm[:)]
D diruT Gift med forumet 26 Jul 2007 #251 ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: diruT Møre og Romsdal? Jepp[:D] Tankte på Nordmøre jeg da, med tanke på de som ikke bor så langt unna... Som deg...tihi Nytt spm[:)] Ser tv, så tenker ikke så godt! [;)] Siden vi er i tippemodus... Hvilken farge er det på bilen vår?? [8D]
ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: diruT Møre og Romsdal? Jepp[:D] Tankte på Nordmøre jeg da, med tanke på de som ikke bor så langt unna... Som deg...tihi Nytt spm[:)] Ser tv, så tenker ikke så godt! [;)] Siden vi er i tippemodus... Hvilken farge er det på bilen vår?? [8D]
D diruT Gift med forumet 26 Jul 2007 #255 ORIGINAL: Gunni Tihi...i slaget nå... Hva er min nye hobby? Virkeli! [;)] Scrapping..?
Gunni Forumet er livet 26 Jul 2007 #256 ORIGINAL: diruT ORIGINAL: Gunni Tihi...i slaget nå... Hva er min nye hobby? Virkeli! [;)] Scrapping..? Du også, ser jeg...
ORIGINAL: diruT ORIGINAL: Gunni Tihi...i slaget nå... Hva er min nye hobby? Virkeli! [;)] Scrapping..? Du også, ser jeg...
D diruT Gift med forumet 26 Jul 2007 #257 ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: diruT ORIGINAL: Gunni Tihi...i slaget nå... Hva er min nye hobby? Virkeli! [;)] Scrapping..? Du også, ser jeg... Er vel det nye store! [;)] Hvor mange år har jeg og sambo bodd sammen..?
ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: diruT ORIGINAL: Gunni Tihi...i slaget nå... Hva er min nye hobby? Virkeli! [;)] Scrapping..? Du også, ser jeg... Er vel det nye store! [;)] Hvor mange år har jeg og sambo bodd sammen..?
Gunni Forumet er livet 26 Jul 2007 #260 ORIGINAL: diruT ORIGINAL: Gunni 7? Det stemmer!! [:D] [:D][:D][:D] Har jeg samboer?