Quiz: Gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
For tidlig å finne ut hvilket kjønn babyen er på ultralyd? Ta quizen! Vet du allerede kjønnet kan det jo være morsomt å se om vi gjetter rett!

ja, det blir spennende og se! Har jo en jente fra før, så en av hver er jo gøy! :)
skal på ul 8.8 igjen, så spent på om de ser noe da! :D

Å så spennende med ny UL :) jordmor var veldig sikker på ul her, så har egentlig ikke følt behov for å få det sjekket på nytt. vi har en gutt fra før, blir nesten to år mellom dem, så håper at de blir gode kompiser etterhvert. Men hadde nok syntes det var fint med en av hver også :) satser på at vi får en jente etterhvert ;)

Å så spennende med ny UL :) jordmor var veldig sikker på ul her, så har egentlig ikke følt behov for å få det sjekket på nytt. vi har en gutt fra før, blir nesten to år mellom dem, så håper at de blir gode kompiser etterhvert. Men hadde nok syntes det var fint med en av hver også :) satser på at vi får en jente etterhvert ;)

Er vekstkontroll vi skal på, samtidig tror jeg det er greit med en ekstra ul, for han her ligger ofte i tværa..
så spent på hva de sier neste uke :)

Jeg får at jeg venter jente, men jeg har selv sett hele "understellet" tydelig på ultralyd, så dét er feil altså :P Finnes ikke tvil, faktisk, her er det gutt på vei :P

Føler det er mange kommende guttemammaer som fikk jente som svar her, meg selv inkludert [emoji28]

Back
Topp