Quinny zapp xtra?

hufsetufsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er i Sverige på ferie og var på babyproffsen i dag. Rimelig mye større utvalg der enn vi har hjemme i småbyen vår... Kikket litt på babyzen yoyo, men etter å ha "oppdaget" quinny zapp xtra falt jeg veldig for den. Liker at det er full liggestilling og ikke minst at man kan klikke på bilstol. Noen som har erfaringer?!

Venter nr 3 i september og kunne tenke meg ei lita trille, både til småtrilling og ikke minst når vi skal litt ut på reise. Har emmaljunga med di fiiine store hjulene og elsker den, men kjekt med noe litt mindre også. Er så i tvil på om det er galskap å kjøpe eenda ei vogn?!

Har zapp xtra ettet lillesøster, elsker den. Zapp xtra 2 skulle komme nå, eller er kommet, hvor den kan legges sammen med setet på, enda mer genialt (det kunne zapp, som ikke kunne vendes bakover. Zapp xtra er mulig å sette bakover, men må ta av setet når den legges sammen. Xtra 2 er det beste av begge

Veldig fornøyd med vår quinny zapp xtra! Understellet bor i bilen (det blir så lite at det får plass bak førersetet, på gulvet foran baksetene med bakovervendte barneseter - genialt!), og vi bruker den mye med bilstolen på. Eneste å utsette på versjonen vi har er at sittedelen ikke kan legges sammen, men jeg vet at dette er mulig på den nye utgaven - quinny zapp xtra 2. Anbefales! :)

Om du kjøper adapter (som jeg betalte 200 kr på finn), så kan du klikke bilstol på de aller fleste understell :)

Om du kjøper adapter (som jeg betalte 200 kr på finn), så kan du klikke bilstol på de aller fleste understell :)

Ja, vet, men vi har det største emmaljungaunderstellet og litt av poenget var at drt var snedig å kunne ha zappen liggende i bilen. Jeg er en skikkelig "vognmamma" og kjøpte ny emmaljunga nå fordi den jeg kjøpte til nr 1 for åtte år siden rett og slett var oppbrukt. Men, det er jo litt deilig å kan slippe å dra den med overalt.

Sikler på zapp xtra 2.

Koster 2990,- hos Rudo. Vurderer veldig å kjøpe den :D
Vet at adapteren følger med.

Har både yoyo og zapp extra, syntes yoyoen er mye bedre/enklere å legge sammen og tar mindre plass. Fordelen med zappen er at jeg kan ha babyen mot meg, men frøkna er så nyskjerrig at jeg må snu henne, derfor er yoyo bedre for oss, samt at kalesjen er større noe jeg liker.
Hadde gått for zapp extra 2, hvis du skal kjøpe en zapp. Ellers kan jeg varmt anbefalte yoyo :)

Jeg har ikke erfaring med den vogna, men jeg kan bare si at det ikke er galskap å kjøpe enda en vogn. Man kan aldri få for mange vogner:) Selv har jeg fire:D

Har både yoyo og zapp extra, syntes yoyoen er mye bedre/enklere å legge sammen og tar mindre plass. Fordelen med zappen er at jeg kan ha babyen mot meg, men frøkna er så nyskjerrig at jeg må snu henne, derfor er yoyo bedre for oss, samt at kalesjen er større noe jeg liker.
Hadde gått for zapp extra 2, hvis du skal kjøpe en zapp. Ellers kan jeg varmt anbefalte yoyo :)

Kan du sette bilstolen på yoyo?

Hadde xtra da snuppa var lita. Vi og hun elsket den! Kjøpte den da hun var 6 mnd. Men da hun ble gamler ble det kjedelig for da skulle hun sitte rett i ryggen, og det går ikke med xtra.

Dere som har denne vogna, er den så slarkete som jeg får inntrykk av i butikken?

Nå har ikke jeg prøvd xtra 2, men xtra er ikke slarkete i alle fall

Back
Topp