Quinny zapp xtra

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen som har prøvd denne vogna og kan si litt om hvordan de synes den er?

Vurderer å skaffe ekstra vogn til minst en, kjøpesenter ferie ol,

Kan få kjøpt (låne først) en baby jogger city mini
Men liker ikke att mini må sitte vendt fra meg

Andre vogner som bør vurderes? På forhånd takk

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Vi brukte den som reise trille til vesla. Å vi er på flytur minst 1 gang i året. Jeg er strålende fornøyd med den. Lett å ta med. Lett å sette "opp". Kommer helt klart til å bruke vår til nr 2

Quinny Zapp Xtra kan ikke tas med inn på fly, det er det bare Zapp som kan. Det er tre ulike stillinger.

Hva er forskjellen på de to?

Quinny zapp har bare ett trekk mellom "skinnene" så den kan ikke legges bakover.

Quinny zapp xtra har trekket i en ring.
Ringen er den du fester i understellet. Søk den opp på nettet.

Jeg har denne trilla :) Kjempe fornøyd. Den er verdt hver krone. Tar liten plass. Liker også godt at man kan snu "sete" :) Slik at du kan ha barnet mot deg når de er små :)

Vi har quinnie zapp extra :) veldig fornøyd med den som vogn, men irriterer meg over at den blir i to deler når den er slått sammen! Men vi har fått ha den med helt fram til gate alle gangene vi har flydd, så akkurat det at den ikke passer i hattehylla syns jeg ikke var no problem :) veldig fin å ha ungen mot deg, og enkel å legge ned i liggestilling :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hvordan pakker du den når du skal på reise? Finnes det egen bag til den eller bruker du prampack?

Jeg har egebtlig bare putta den i sånn gjennomsiktig søppelsekk man får på flyplassen :) gått så fint atte!

Vi har quinnie zapp extra :) veldig fornøyd med den som vogn, men irriterer meg over at den blir i to deler når den er slått sammen! Men vi har fått ha den med helt fram til gate alle gangene vi har flydd, så akkurat det at den ikke passer i hattehylla syns jeg ikke var no problem :) veldig fin å ha ungen mot deg, og enkel å legge ned i liggestilling :)

Det får du stortsett med alle sammenleggbare triller. Vi har en babytravel bankokk også. Den får vi ha med oss til gaten. Men det kommer litt an på flyselskapet også.

Mini er snart 6 mndr

Hva slags bilsete bruker du? Hvis du har maxicosi å skal ha det med uansett sfår du adaptere til det på quinny zapp..

Når vi fløy med Icelandair hadde vi maxicosi med quinny zapp. Hvis det ikke var fult på flyet så flyttet de litt rundt på folk så vi kunne ha bilsetet ved siden av oss i setet på flyet.

Hva slags bilsete bruker du? Hvis du har maxicosi å skal ha det med uansett sfår du adaptere til det på quinny zapp..

Når vi fløy med Icelandair hadde vi maxicosi med quinny zapp. Hvis det ikke var fult på flyet så flyttet de litt rundt på folk så vi kunne ha bilsetet ved siden av oss i setet på flyet.
Har Cybex sirona, baby setet har han vokst ut av

Back
Topp