Quinny zapp xtra

MalinDalin

Forumet er livet
Crap! Har bestilt den som "flyplass vogn" men ser jo nå at den må legges sammen i to deler. Er den fortsatt godkjent som håndbagasje på flyet?

Lurer litt på det selv, så hjelper deg gladelig med dytting! Er forresten superfornøyd med den som kjøpesentervogn, tar liten plass i butikken så jeg slipper å føle at jeg innvaderer plassen til folk. Og det er full liggestilling på den <3>

svaret er dessverre nei. Men når det er sagt er det veldig mange flyselskap som ikke godtar den gamle som håndbagasje heller..

svaret er dessverre nei. Men når det er sagt er det veldig mange flyselskap som ikke godtar den gamle som håndbagasje heller..

argh! Shit! Da vet jeg faktisk ikke om jeg gidder kjøpe den assa.. Er jo derfor jeg vil ha den fordi vi flyr så mye alene og en gutt som aldri vil gå dit vi skal samt håndbagasje osv er forferdelig slitsomt. Hrmfh!!

MalinDalin skrev:
argh! Shit! Da vet jeg faktisk ikke om jeg gidder kjøpe den assa.. Er jo derfor jeg vil ha den fordi vi flyr så mye alene og en gutt som aldri vil gå dit vi skal samt håndbagasje osv er forferdelig slitsomt. Hrmfh!!

Bæresele/bæremeis? :)

har ikke sele/meis og det selges ikke der vi bor heller...

MalinDalin skrev:

Det er da man kjøper på nett vet du! ;)

Lykkeliky skrev:

MalinDalin skrev:

Det er da man kjøper på nett vet du! ;)

Bor ikke i Norge og postgangen her nede er hverken effektiv eller "ærlig" de fleste ting fra utlandet får man aldri, så det er ikke et alternativ.

du kan sy deg en meitai. Det er ikke så vanskelig :-)

Back
Topp