Quinny zapp xtra 2

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Vi har jo allerede vogn, men vil ha denne som sånn type kjøpesentertrille. Dessuten er det en lang bakke fra parkeringsplassen vår og huset, så da er det greit med vogn man kan sette bilstolen på.

Noen som har erfaring med denne? Vi ble skikkelig forelsket i den gitt :p

Vi hadde zapp xtra (ikke 2) i noen dager da storebror var baby. Den var helt håpløs å trille utendørs, til og med på asfalt. Syntes jeg i hvert fall. Så den ble kjapt solgt igjen..
Men hvis du mest skal bruke den inne, er den helt sikkert fin. :)

Vi hadde zapp da eldste var baby for 6 år siden. Den ble hovedsaklig brukt til bilstolen og mest innendørs. Vi elsket den til det bruket. Men denne gang har jeg prøvd å tenke litt lenger fram i tid og finne ei trille som kan dekke alle våre behov så lenge det er behov for vogn. Zapp går bare til 15 kg og mine bikket 15 kg rundt 18 mnds alder!

Jeg brukte mye tid på å finne ei vogn som skulle dekke alt vi var fornøyd med med zapp og alt den manglet. Jeg føler jeg fant den perfekte vogna og har bestilt denne på ebay. Men jeg har funnet ut i ettertid at det er en skikkelig, solid vogn jeg har kjøpt da :P Jeg kjøpte baby jogger city versa med bilstoladaptere og masse annet tilbehør. Jeg vurderte også mountain buggy cosmopolitan. Denne siste har en genial sittedel som kan gjøres om til ergonomisk helt flat liggedel til nyfødte! Men begge disse er en del dyrere og mer som skikkelige vogner enn triller da.

Takk for svar! Vi har jo en vogn vi elsker, Simo kombi. Og selve sportsvogndelen ble jo brukt lenge av oss forrige gang. Denne ser vi for oss å bruke bare mens hun bruker babybilstol og kanskje litt etter dette i grunn. Så tenkte jeg å selge den etterpå.

Da tror jeg vi har valgt rett for tenkt bruk gitt :)

Back
Topp