Quinny vognene...

Iroim

Elsker forumet
Det er bra vogner eller???

Kjøpt en sortsvogn til leon nå... Må ha håndbrems, ikke akkurat mye å velge i..

ORIGINAL: TinkaNussi

vet ikke, men sett mange har sånne. hånd brems???? hvorfor det?

Bremse i nedoverbakke.... Bekkenproblemer ennå jooo.... Vil ikke risikere at jeg kløner det til slik at jeg mister vogna...[:'(] Bro vogna er så tung å holde igjen....

jeg er kjempe fornøyd med Quinny vogna mi veldig kjekt med sånn brems..

ORIGINAL: TinkaNussi

aaaaaaaaah, vogna mi er også tung. får bare bite tenna å klype til igjen![8D]

Tro meg, hadde jeg klart å bite tenna sammen for å holde igjen hadde jeg gjort det... [&:]

vi har en slik og er ikke fornøyd.
den vipper lett bakover og håndbremsen er veldig dårlig (gubben hat strammet den mange ganger)

ORIGINAL: Emmis

vi har en slik og er ikke fornøyd.
den vipper lett bakover og håndbremsen er veldig dårlig (gubben hat strammet den mange ganger)

Det er jo dumt da... Hmmm.... Jeg får vel bare prøve den tenker jeg.[;)]

vi är väldigt förnöjdame den, men bremsen är lite si så där, men bättre den en ingen brems, å ja vognen vipper lett när man hänger för mye på den så man får bara tänka på de så är de en super vogn tycker jag.. utroligt lätt å köra å packa sammen

ORIGINAL: litenängel84

vi är väldigt förnöjdame den, men bremsen är lite si så där, men bättre den en ingen brems, å ja vognen vipper lett när man hänger för mye på den så man får bara tänka på de så är de en super vogn tycker jag.. utroligt lätt å köra å packa sammen

ok.. Men det er vel ganske grei plass under er det ikke????

Vi er superfornøyde med vår :) Man skal jo aldri lasse på en vogn for mye uansett pga ubalanse!! Hadde jeg skulle kjøpt på nytt, så hadde jeg tatt den samme vognen :)

sniker meg inn her...[:)]
Jeg har kjøpt quinny vogn(freestyle xl) med sånn håndbrems(veldig fornøyd)...

ORIGINAL: Iroim

ORIGINAL: litenängel84

ok.. Men det er vel ganske grei plass under er det ikke????

ja tycker inte det men har inte haft några andra vognar så har inget å jämföra med..[:)]

Back
Topp