Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
[:D]Har vært og kjøpt meg mamma klær i dag jeg.... Slitsomt,jeg er ikke glad i å gå i butikker,men det er jo greit å ha noe annet å ha på seg enn gubbens joggebukser da.....
[:)]Slapp av, det blir nok din tur også snart.[:D] Og med den kles str. jeg bruker ,så er det nesten vanvittig vanskelig å få noe som ser ok ut! Jeg er nemlig ganske tynn,bare med en "kul" på magen, og alle bukser er laget for jenter med kraftige lår.... -og det har jeg ikke,så det slenger rundt lårene,og passer på magen[:D] Jaja,det går seg til...
[:D]Alle damer skal ha ridebukse lår! Dermed basta!!!!-Og så er det sånne som oss da,som ikke passer inn der....Vanlige klær er en sak, kjøper en del i barne avd. eller gutte bukser jeg...Men der får jeg ikke magen inn nå...Fikk tips om å kjøpe meg skjørt, men jeg er gravid,ikke på straff.....(Er ikke den som sliter ut skjørt nei...)[:@]
Hehe,ja du sier noe. Veldig glad i joggebukser,jeg da. Ikke sånn slafsete,men sånn litt fine joggebukser. Litt stramme over rompa og så er de mer hvie nedover. H&M[:)] Digg og behagelig å gå i[;)] Sett mange gravide også i slikt. Utrolig fint![:D]
[:D]Ehhh,det er det jeg har på meg nå....[:D] Men, siden jeg er en "gammel dame",synes jeg det er ok. å ha noe som sitter litt pent av vanlige bukser da.... Men, man kan ikke få alt her i verden. Babyen er verdt alt av både fysiske-og andre(kles)plager. Håper du får en liten "hemmelighet" snart[:D]
Idag har jeg brukt over 800,- på amme-bh'er! [:'(]
Fysj at de skal være så dyre! (men det var triumph sine da...)
Har sendt sambo til sin bror, fotballkamp.
Selv skal jeg sette meg ned med julebrus, potetgull og Legolas! [:D] Tror det blir Return of the King i kveld.
Jeg skal sitte inne og råttne med en skoleoppgave[:'(] Må gjøres ferdig i løpet av helga og siden sambo skal til en kompis passer det bra å få gjort det mens han er borte... Jaja, dere får kose dere med tv-kveld i alle fall[:)]