quickutz digital sd cutter.. Erfaring?

Mammaia 81

Elsker forumet
Ei hadde en eldre versjon av silhouette, men kvittet meg med den![8D]

Eneste bra med en så etter min mening er at man kan få trykt ut masssssse forskjellig![;)]

Men ei tror ikke (kunne i hvert fall ikke det med min) kutte i no veldig tykt no. Man får ikke emboset med den og man må ha tilgang til pc.
Ei ville gått for big shot eller epic six! Sjøl om man må kjøpe dies utenom på disse er det enklere maskiner lell![;)]

Jeg burde kanskje legge til at jeg ikke er helt inne i scrappesjargongen!
Planen er å kutte outlines på ark for å bruke som sjablong!
Enten tynt overheadpapir evt litt tykkere papir for engangsbruk!

Ååh, jeg vil ha en sånn.

Men eeeh... Ikke rart den er dyr, man får jo tydligvis dop med på kjøpet og[8D]
LSD skjerm? Haha[:D]

Jeg har denne og jeg bruker den en god del, men det som irriterer meg er at den ikke embrosser.
Men du kan jo finne ting mellom himmel og jord og kutte på siden deres da.
+ at du kan lage deg veggord med den[;)][:D]
Så den har da sine fordeler[:D]

Men jeg har big shout også da, så får da embrossa det jeg skal[:D]

Men jeg vil anbefale den altså, hvis du vet at du kommer til og bruke den en god del, hvis ikke er den ikke verd pengene. [:)]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Ei hadde en eldre versjon av silhouette, men kvittet meg med den![8D]

Eneste bra med en så etter min mening er at man kan få trykt ut masssssse forskjellig![;)]

Men ei tror ikke (kunne i hvert fall ikke det med min) kutte i no veldig tykt no. Man får ikke emboset med den og man må ha tilgang til pc.
Ei ville gått for big shot eller epic six! Sjøl om man må kjøpe dies utenom på disse er det enklere maskiner lell![;)]

Så en tutorial på denne nylig, og du kan godt trykke tykkere papir, men da må man kjøpe en tykkere "matte"

Klar fordel er vel at du slipper å kjøpe dies og cartriges [;)]

I første omgang kommer man lang med cuttelbugen spør du meg[;)]

Jeg vet ikke hva dies og cartriges er, jeg [8|]

Det jeg ønsker er å kutte f.eks siluetten av skrift, slik at jeg kan bruke det som sjablong, evt at jeg kan bruke skriften inni siluetten til å lime på noe f.eks (vet ikke om jeg evner å forklare hva jeg mener her [:)])
Jeg har ingen planer omå bruke den til noe annet, men jeg vet ikke om annet enn denne hvor jeg kan finne f,eks et sitat i skjønnskrift på nett, og få det "klippet ut" på denne måten!
Hvordan fungerer f.eks cuttelbug?

Back
Topp