Åh! Min tar alt han fårHan tok ingentingPrøvde få i han selen og sink, men det glemte han bare..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Min tar alt han fårHan tok ingentingPrøvde få i han selen og sink, men det glemte han bare..

Åh! Min tar alt han får![]()
Men samtidig var jo denne artikkelen veldig gammel da[emoji848] de selger jo 350mg i Norge!
Må innrømme jeg blir litt skeptisk da jeg leser slikt, men roer meg litt da jeg ser jeg kan finne det på norske apoteker!
Ang. meltonin(?), noen som har link til det?
Denne har jeg: https://no.iherb.com/pr/Natrol-Melatonin-3-mg-60-Tablets/24653
[emoji4]
Må bare spørre, er det lov å bestille noe som er reseptbelagt i Norge? Kan det bli stoppa lissom?[emoji848][emoji848]
Ja, både legemidler og vitaminer i høyere dose enn lovlig som kosttilskudd i Norge kan bli stoppet og destruert av tollvesenet, og du kan få bot (men så lenge det ikke er narkotika/dop tror jeg de hovedsakelig destruerer og ikke gir bot). Jeg vet ikke noe om hvor ofte pakkene blir stoppet da.
https://www.toll.no/no/varer/legemidler-og-kosttilskudd/netthandel/
Takk, greit å vite[emoji5] lest litt om Melatonin, men jeg trenger i utgangspunktet ikke å gjøre noe med eggkvaliteten! Leste også at det kan forstyrre eggløsningen, og det vil jeg ikke gjøre nå! Vil prøve å ha syklusen min så stabil som mulig siden forsøket mitt i Januar er planlagt utifra den! Men til senere er det jo greit å vite[emoji5]
Men tror kanskje jeg kunne fått det av fastlegen min, for jeg sliter litt med søvn! Type jeg er suupervåken på kvelden og natta! Og meeeget trøtt om morran[emoji12][emoji12]
Ja, da høres det ut som du burde kunne få det av fastlegen din, selv om jeg er skeptisk til den fastlegen din som tviholder på reseptblokka si.![]()
Hehe, true[emoji51][emoji51] sykemeldingsblokka er han veldig løssluppen på da[emoji12][emoji12]

Ja, både legemidler og vitaminer i høyere dose enn lovlig som kosttilskudd i Norge kan bli stoppet og destruert av tollvesenet, og du kan få bot (men så lenge det ikke er narkotika/dop tror jeg de hovedsakelig destruerer og ikke gir bot). Jeg vet ikke noe om hvor ofte pakkene blir stoppet da.
https://www.toll.no/no/varer/legemidler-og-kosttilskudd/netthandel/
Må bare spørre, er det lov å bestille noe som er reseptbelagt i Norge? Kan det bli stoppa lissom?![]()
![]()
Jeg mener at Iherb spesifiserer at det ikke er "lov" å innføre Melatonin til Norge. Jeg bestilte det før jeg så det og pakken min kom frem men ikke bli overrasket om den blir tatt i kontrollen. Det er det samme med babyklisteret du har bestilt fra Danmark. Har hørt at de er hissige på å ta de pakkene.
Men man må jo bare prøve. Heldigvis så koster det ikke så mye å bestille en boks med 240stk (3mg) fra Iherb, tror det var rundt 97kr og så kommer den lille frakten på toppen. 3mg er heller ikke nok til å forstyrre syklusen
EDIT: Dette står på Iherb
"Restrictions
- At iHerb, we respect the rules and regulations of Norwegian government and do our best to block Customs prohibited products from our site. However, please be aware, the following substances are not allowed to be imported into Norway: DHEA (Dehydroepiandrosterone), GABA (Gamma Aminobutyric Acid), Glucosamine, Hoodia, Melatonin (N-acetyl-5-methoxy tryptamine), PABA (4-Aminobenzoic acid), Yohimbe (Yohimbine), meat and milk products, and quantities larger than 2kg of powdered infant milk or infant food. "
Takk skal du ha[emoji5]
Er ikke babyklister lov heller? Det visste jeg ikke! Eneste som sto ved sending til Norge der var at det ikke var momsbetaling, og regler for toll til Norge! Håper klisteret kommer frem da[emoji5][emoji5]
Takk skal du ha[emoji5]
Er ikke babyklister lov heller? Det visste jeg ikke! Eneste som sto ved sending til Norge der var at det ikke var momsbetaling, og regler for toll til Norge! Håper klisteret kommer frem da[emoji5][emoji5]
Kanskje de har blitt litt mindre restriktive på det i det siste, men har lest om mange som ikke har fått det pga "ulovlig" innførsel. Så krysser fingra for at de er snille og greie med deg i førjulstia!
Jeg gikk på melatonin fra bekreftet MA, men forskningen jeg leste begynte 2.stimuleringsdag. E-vitamin begynte jeg på sent. Var kommet i gang med stimuleringen.Dere som har tatt 350mg E- vitamin! Når startet dere på det før fosøk?
Når satartet dere på melatonin?
Jeg tar allerede q10 [emoji5]
Så lenge man bestiller vitaminer som er tillatt i Norge, er det lov å bestille i høyere doser.
Melatonin er vel egentlig ikke greit, fordi det i Norge regnes som legemiddel.
Stemmer at melatonin ikke er lov å innføre, fordi det i Norge kategoriseres som medisin og er reseptbelagt.
Babyklister er litt mer snodig, men er vel en grunn til at vi ikke får kjøpt det her.
Jeg har bestilt melatonin flere ganger, uten at det er stoppet. Babyklister har jeg både bestilt og kjøpt med meg fra Danmark.