Q-tips i øret.. *flaut*

Julifrøet

Elsker forumet
Neida, dette handler ikke om bruk av q-tips på bebisser.

Her har mamman en type q-tips fetish.. om jeg ikke får brukt q-tips på et par dager så klør det som f...

I natt våknet jeg da med denne kløen.. vel vitende om at jeg kun hadde de "billige crappy q-tipsene" fra rimi eller what ever. De med blå stilk i firkantet eske.

Dere vet hva som kommer nå eller?... heh

Iallefall.. ene tuppen ramlet av og sugde seg sikkert gooooooodt inn i øregangen!!!!!

Så siden jeg likevel skal ha en bonus ultralyd på sykehuset etterpå så ringte jeg da til kvinneklinikken og fortalte at jeg i natt hadde sittet og dilla med en q-tips som løsna og lurte på om de hadde noen som kunne få sett og fjernet dritten. Dama holdt på å le seg ihel *ler*

og det værste av alt.. jeg rakk ikke å ta andre øret, som forøvrig klør som flasken den også..

Hehehe[:D]
Høres ubehagelig ut å ha bomull i ørene.

Begynte å klø i øret selv jeg nå, her må det q-tipses hver dag.

Jeg veit det, jeg klør igrunn bare helt ytterst.. ikke sånn langt inni på en måte.. men litt panisk så ble det sikkert trøkket litt inn denne gangen for å få nappet ut den tuppen. 

Da skal jeg være sikker på å få med meg info om hvordan fjerne tuppene selv, eventuelt hvor dra på sekundet for å få dem fjernet om dere også skulle klare å ta gull i q-tipsing. *ler*

Forøvrig, om noen lurer på hvordan det føles, så kjennes det ut som om jeg har en av de digre bomullsklattene i øret, og ikke bare en bitteliten dert. Og den lager bomullslyder, knirk knirk, hver gang jeg beveger en muskel. Og funker selvsagt som en lyddemper

ORIGINAL: Monkaponka

Hehehe[:D]
Høres ubehagelig ut å ha bomull i ørene.

Begynte å klø i øret selv jeg nå, her må det q-tipses hver dag.

Her også....[8D]

hahaaha... huff, samme fetisj som meg... hihihi... godt jeg ikke er alene...

håoper du får ut ullen i øret=) sikkert ikke så godt å gå rundt med det der=)

lykke til, å hold oss oppdatert=)

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

hehe... [:D][:D][:D]

godt det ordnet seg... må være forsikti neste gang [8D]

Da var vi tilbake fra ultralyd på sykehuset, og det er 4000% sikkert at det blir ei jente, da vi stirra rett i kjosken *ler*

Grunnen til at vi var der var at vi ikke var helt på G med ultralydterminen. Nå er vi iallefall enige om at den -kan- være feil, så vi skal tilbake om 6 uker for vekst kontroll..

For en ting var sikkert, og det er ikke ei lita jente som kommer. JUordmor estimerte at dersom hun hadde riktig ville vi få ei jente på rundt 4500g, og hvis vi hadde rett ville vi få en på rundt 4100g. Dog det var tipping i vildens sky, men vi ville ha litt kontroll på vekten fremover, og det er jo strålende.

Så, til det store Øreproblemet *ler*

Får du en bomullsdott i øra så trenger du ikke å dra på sykehuset iallefall. Der har de (sjokkerende nok) ikke instrumenter til å fikse sånne ting. Og å plage øre-nese-hals folka ble litt for drøyt. Så jeg må dra til fastlegen. Og dit skal vi i morgen og prøve lykken på ny *ler*

ORIGINAL: kakkeline

hahaaha... huff, samme fetisj som meg... hihihi... godt jeg ikke er alene...

håoper du får ut ullen i øret=) sikkert ikke så godt å gå rundt med det der=)

lykke til, å hold oss oppdatert=)

HERREGUUUUUUD....

Noe såååå flaut.. her sprader jeg opp på legevakta fordi jeg faktisk klør noe så råttent i ørene, og hører disse bomull lydene..
Jeg sitter der i 3!!! timer etter jobben, dausulten med bølla som sparker i alle bauger og kanter..

Jeg kommer inn til legen, som titter i øret mitt og sier "nei her var det ikke mye... litt rød men ellers er det rent og pent"

Hvor jeg drar fra legen den kikkerten, ser i den og lurer på om den funker eventuelt om legen har drukket, det er da selvsagt en q-tips tupp der.. jeg kjenner den tross alt!!!

Så mener han at jeg er snørrete (noe jeg da ikke er) og at det kan gi noen lignende symptomer, og at jeg kan bare kjøre på med nesespray 3 ganger daglig så gir det seg nok.....

Disse 5 minuttene kosta meg altså 250kr og ga meg nicknamet Dåtten...

Skal til kontroll hos fastlegen i morgen, og da tenker jeg hun skal se inni gangen der også.. for jeg kjenner den tuppen ennå, og det lager knitrelyder

hehe...får håpe at legen din finner bommulsdotten,og at lyden forsvinner[:)]
lykke til i morgen!!

Må bare le litt he jeg sitter... [:D] Dette er en sånn story du kan le av i mange år... [:D]
Håper fastlegen din finner dotten imorgen og får den ut. Hadde fått klaus av mindre jeg, om noe var inni øregangen min...[8D]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

hehe... [:D][:D][:D]

godt det ordnet seg... må være forsikti neste gang [8D]

Huff da! *må bare le litt jeg også*
Sier bare lykke til i morgen jeg..[:D]
La oss høre om du får ut bomullen?
Kan ikke samboeren din prøve med pinsett da?

ORIGINAL: Kine86

Huff da! *må bare le litt jeg også*
Sier bare lykke til i morgen jeg..[:D]
La oss høre om du får ut bomullen?
Kan ikke samboeren din prøve med pinsett da?

Skulle til å spørre om det samme...

Da har jeg vært hos legen, tisset på glass, alt så veldig bra ut, har lagt på meg 12!!!kg (men det var helt greit tatt i betraktning at jeg er 183cm høy og ikke bittelita selv) etc etc...

Først: Samboer kunne ikke ta ut bomull med pinsett fordi han ikke så den.
Så: Legen på legevakta som så i øret med kikkert så ikke dåtten.. legen min i dag derimot, kunne dra ut to veeeeldig små striper med bomull som igjen kunne ha laga mye faenskap.

Så jeg har igrunn gått litt sånn "up yours" til samboeren i dag, siden han har kjæfta og kjæfta fordi han måtte sitte på legevakta i 3 timer i går for ingenting. En liten bomullstråd kan gnage seg gjennom trommehinna og gjøre mer skade enn hva det ser ut til.

MEN DEN VAR DER! *ler*

Har skaffa meg øreskyll, men tviler på at jeg klarer å holde meg unna q-tips. Jeg skal kjøpe alle q-tipsene mine selv heretter siden jeg vet hvilke som ikke stikker av fra pinnen :)

så bra at bommullen i øre ditt er bortevekk!!
[:D]

Hehe!
Gjorde det samme her for noen uker siden[8D]
Men fikk den ut da, heldigvis....[:D]

Back
Topp