pyton dag..lang..

Heisann!
Uff dette hørtes ikke mye gøy ut nei! [&o]
Ikke rart du blir sliten og går ned i vekt når du gjør alt i huset, alt med barna og i tillegg skal studere [8D]
Håper virkelig mannen din "våkner" snart for han kan jo ikke vente å ha fri hele tiden han er hjemme!
Har du prøvd å snakke med ham?
Forklart ham hvordan du har det? Og var jeg deg ville jeg bedt om en frikveld og funnet på noe med venner!!!
Vi mødre har også behov for fri fra barna våre iblant!
 
Blir trist av å høre at det er flere januarmødre som har det vanskelig for tiden  [&o]
Men vi er her for dere så det er bare å dele med oss [:)]
Syns du er kjempeflink jeg Ylva  som klarer å ta alt alene!
Men håper mannen din tar i et tak snart!!
 
Uff, høres ikke godt ut! Var igjennom en sånn "slankekur" for noen år siden selv, og endte opp med å flytte fra han jeg da var sammen med. Det var hardt, men jeg angrer ikke ett sekund. Håper dere finner ut av ting før det går så langt.
 
Det største problemet vårt var at vi ikke snakka sammen, eller hørte på hverandre... Nå er jeg sammen med verdens herligste kar. Vi har våre bølgedaler vi også som alle andre, men vi klarer å snakke sammen.
 
Har du noen som kunne passa ungene en dag (en helg)? Sånn at dere kunne fått litt tid for dere selv. Kanskje det hjelper å skrive ned hvordan du har det når du har det som værst og gi han det, så han får lest det.
 
Tror forresten det er høsten som har kommet her nå med litt gråvær og skyer på kjærlighetshorisonten, synes liksom jeg har sett antydninger til daler i mange forhold her nå...
 
 
 
ORIGINAL: snusken

Heisann!
Uff dette hørtes ikke mye gøy ut nei! [&o]
Ikke rart du blir sliten og går ned i vekt når du gjør alt i huset, alt med barna og i tillegg skal studere [8D]
Håper virkelig mannen din "våkner" snart for han kan jo ikke vente å ha fri hele tiden han er hjemme!
Har du prøvd å snakke med ham?
Forklart ham hvordan du har det? Og var jeg deg ville jeg bedt om en frikveld og funnet på noe med venner!!!
Vi mødre har også behov for fri fra barna våre iblant!

Blir trist av å høre at det er flere januarmødre som har det vanskelig for tiden  [&o]
Men vi er her for dere så det er bare å dele med oss [:)]
Syns du er kjempeflink jeg Ylva  som klarer å ta alt alene!
Men håper mannen din tar i et tak snart!!


signerer denne, jeg.. du sa det så godt, Snusken[8|]
 
ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: snusken

Heisann!
Uff dette hørtes ikke mye gøy ut nei! [&o]
Ikke rart du blir sliten og går ned i vekt når du gjør alt i huset, alt med barna og i tillegg skal studere [8D]
Håper virkelig mannen din "våkner" snart for han kan jo ikke vente å ha fri hele tiden han er hjemme!
Har du prøvd å snakke med ham?
Forklart ham hvordan du har det? Og var jeg deg ville jeg bedt om en frikveld og funnet på noe med venner!!!
Vi mødre har også behov for fri fra barna våre iblant!

Blir trist av å høre at det er flere januarmødre som har det vanskelig for tiden  [&o]
Men vi er her for dere så det er bare å dele med oss [:)]
Syns du er kjempeflink jeg Ylva  som klarer å ta alt alene!
Men håper mannen din tar i et tak snart!!


signerer denne, jeg.. du sa det så godt, Snusken[8|]

 
Akkurat det jeg og tenkte...Stå på,få sagt ifra hvordan du har det- og be om en fridag for å kose deg![;)]
 
Huff er ikke noe moro når det skal være sånn...
Komme hjem og tro han er på ferie!![:@] Blir litt forbanna jeg!![:)]
 
Overlat ungene til han en dag, og dra å gjør noe for deg selv!! Da får han se hvor mye arbeid det er med unger + husarbeid!! Forstår godt at du ikke har overskudd til skole i tillegg...
Håper det ordner seg for dere og at han får øynene opp!!
 
Men ta å fortell han hvordan du har det, er vanskelig å lese tankene våre vet du!![:)] Spesielt for mannfolk!![:-]
 
Ser at du er ei sterk og dyktig dame Ylva, så det ordner seg nok for dere!!
Lykke til!![:)]
 
Klem!!
 
Kan bare signere de andre her kjære deg!! Spør etter litt fri...nei, TA deg fri du!!!
du trenger det innimellom, må ikke glemme å ta vare på deg selv!!!
Håper denne dalen dere er nedi nå begynner å stige snart....er skikkelig tungt når ting ikke stemmer i forholdet... kommer slike innimellom her også, så du er IKKE alene!
 
Stor klem!!!
 
Nei det er IKKE du som er gal!!! LANGT DER IFRA!!!!
Kjempebra at du la deg på sofaen og for å se det positive så synes jeg det var bra at han da gjorde det som trengtes og ikke vekket deg for å be deg om å gjøre det!
Du får fortsette å gjøre sånne ting hvis det føles enklere for deg enn å si ifra.
Men håper du snart får en morgen du kan sove lenge!
For søvn har så utrolig mye å si for hvordan du føler deg [8|]
Er ikke mye jeg orker når jeg er overtrøtt i hvert fall!
Da blir jeg bare sur og grinete [&:]
 
Ønsker deg en fin dag!!
 
Skjønner deg kjempegodt jeg.
Dissa mannfolka trenger noen ganger et spark i ræva for å komme seg opp å ta ansvar. Har selv hørt mye : men jeg er jo så sliten jeg som jobber......
Og det sies ikke mer i denne leiligheten...
 
Tror man må prate om det, men skjønner at du noen ganger bare "gjør det selv" da dette tar kortere tid og mindre diskusjon. Gjør det selv her hjemme. Holder også ting inni meg, men når det sprekker så sprekker det....
 
Klemmer
 
Back
Topp