Pysjamas

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Syns frøkna blir så kald på armene sine på natta siden pysjen sklir ned.
Noen som vet om det finnes pysjamaser med "votter" i str 62 og 68? Fant kun i str 50 og 56 på h&m, og ikke noe på Lindex og kappahl i dag:(

Ja, hendet jo at de har ulikt utvalg :)
Har også en helt lik i str68...den er fra sparkjøp og var billigere :o men HELT lik :o
Kanskje jeg skal sjekke ut sparkjøp da:D tenkte ikke på det sist jeg var der. Takk for tips:D

Kanskje jeg skal sjekke ut sparkjøp da:D tenkte ikke på det sist jeg var der. Takk for tips:D

Syns det var litt sært da...helt lik body i to ulike butikker, ulike priser og ulike merker inni :p
Den fra sparkjøp ble kjøpt sist uke, så den bør de ihvertfall ha enda :)

Syns det var litt sært da...helt lik body i to ulike butikker, ulike priser og ulike merker inni :p
Den fra sparkjøp ble kjøpt sist uke, så den bør de ihvertfall ha enda :)

Det er veldig spesielt. Ihvertfall når det er så stor forskjell.
Men da skal jeg jammen ta meg en tur på sparkjøp i morgen tenker jeg:)

Jeg må bare spørre men spiser ikke deres på fingrene i søvne? For lillebror ligger ofte å sutter på fingre sammen med smokken mens han sover han da Haha :P

Jeg var på kappahl for en mnd tid siden og da hadde de flere ulike typer med votter til str 74 vertfall.
Har også fra hm i 68 med votter men den er kjøpt i et sett.

Lykke til på jakten ;)

Jeg må bare spørre men spiser ikke deres på fingrene i søvne? For lillebror ligger ofte å sutter på fingre sammen med smokken mens han sover han da Haha :P

Her spiser hun stort sett bare i våken tilstand og mest når hun er sulten. Vil fortsatt ikke ha smokk heller. Hehe

Jeg var på kappahl for en mnd tid siden og da hadde de flere ulike typer med votter til str 74 vertfall.
Har også fra hm i 68 med votter men den er kjøpt i et sett.

Lykke til på jakten ;)

Mulig de har på et av de andre sentrene her. Får ta meg en tur og titte litt :)

Back
Topp