Pysj

JellyBean28

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har tenkt at jeg ønsker å bruke pysjer med føtter til lillemann slik at han ikke får sparket av seg sokkene om natten. men i butikken finner jeg bare pysjer uten føtter. Hva tenker dere vedrørende pysj?

Vi kjøpte et par pysjer med føtter til storebror, de gadd vi ikke å bruke, da selve føttene var store og selve benlengden ble fort kort, så han fikk rett og slett ikke plass til beina. Klipte de av å brukte sokker i stedet :P

Jeg har tenkt at jeg ønsker å bruke pysjer med føtter til lillemann slik at han ikke får sparket av seg sokkene om natten. men i butikken finner jeg bare pysjer uten føtter. Hva tenker dere vedrørende pysj?
Tror det er litt sesongbetont.
Straks er høstens klær i salg og da tror jeg du vil finne mer av det :)

Vi foretrakk med ben til jr da han var liten da han sparket av seg alt av sokker.

Jeg har noe greier som jeg kan ha utenpå sokkene. Som holder sokkene på plass. De strammer ikke, men går over vristen og rundt ankelen. Vanskelig å forklare. Men er til å,holde på plass sokkene om natten. Husker ikke hvor jeg kjøpte de heller. Men brukte de en del til sist. Ellers opplevde jeg at en pysj med bein måtte være akkurat passelig for at den foten skulle ha noe effekt. Og jeg likte best pysj uten fot. Men det kommer pysjer med fot i butikkene etter sommeren. Så da finner du nok på de fleste butikker som selger babyklær.

Har alltid foretrukket med ben i jeg så vi fortsetter med det :)
Men det er sikkert som hun over sier sessong betont når du får tak i dem :)

Jeg liker ikke pysj med ben. Når de var babyer og sparket med bena forsvant bena opp i pysjen og de satt fast der ;) Syntes det var mye bedre med sokker som vi dro over pysjen.

Finns med føtter på nameit. Jeg ønsker ikke å bruke. Liker ikke å sove med sokker selv og storebror nekter å sove med sokker. Pysjene blir fort for små med føtter. Plus i vanlig innetemperatur er det ikke så farlig med eller uten sokker.

Har kjøpt Lilleba sin pysj, den har sånne lommer nederst på beina som man kan brette over, så man kan velge om man vil ha med eller uten fot! Ellers har jeg nøstebarn sin pysj i ull/silke med fot, de selges vel hele året:)
ImageUploadedByBV Forum1466989162.851184.jpg

Har mange pysjer med bein i på kapphal

Takk for gode tips alle sammen. Jeg får prøve meg litt fram og finne ut hva jeg liker. Men er sikkert, som flere av dere sier, litt sesongbetont hva som er i butikkene ja :)

Jeg synes de fra Lilleba er utrolig bra, men de er så sykt dyre:p

Var akkurat halv pris på masse i nettbutikken, kanskje er det ennå..:) bestilte både pysjer, sengetrekk, luer og gulpekluter fått arvet tre bodyer og to bukser, så nå tror jeg at jeg har det meste, helt fantastisk kvalitet på de klærne:)

Var akkurat halv pris på masse i nettbutikken, kanskje er det ennå..:) bestilte både pysjer, sengetrekk, luer og gulpekluter fått arvet tre bodyer og to bukser, så nå tror jeg at jeg har det meste, helt fantastisk kvalitet på de klærne:)
Hm...skal sjekke nettbutikken. Lilleba sin direkte? Kvaliteten og følelsen av klærne er helt fantastisk! Har to pysjer i forskjellige størrelser kjøpt på salg før:p

Hm...skal sjekke nettbutikken. Lilleba sin direkte? Kvaliteten og følelsen av klærne er helt fantastisk! Har to pysjer i forskjellige størrelser kjøpt på salg før:p
Ja, på Lilleba.no hele butikken nesten var på 50% i forrige uke, men ser ut som det er slutt på salget nå dessverre :/

Back
Topp