Jeg har tenkt at jeg ønsker å bruke pysjer med føtter til lillemann slik at han ikke får sparket av seg sokkene om natten. men i butikken finner jeg bare pysjer uten føtter. Hva tenker dere vedrørende pysj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er litt sesongbetont.Jeg har tenkt at jeg ønsker å bruke pysjer med føtter til lillemann slik at han ikke får sparket av seg sokkene om natten. men i butikken finner jeg bare pysjer uten føtter. Hva tenker dere vedrørende pysj?
Finns med føtter på nameit. Jeg ønsker ikke å bruke. Liker ikke å sove med sokker selv og storebror nekter å sove med sokker. Pysjene blir fort for små med føtter. Plus i vanlig innetemperatur er det ikke så farlig med eller uten sokker.Jeg har tenkt at jeg ønsker å bruke pysjer med føtter til lillemann slik at han ikke får sparket av seg sokkene om natten. men i butikken finner jeg bare pysjer uten føtter. Hva tenker dere vedrørende pysj?
Jeg har tenkt at jeg ønsker å bruke pysjer med føtter til lillemann slik at han ikke får sparket av seg sokkene om natten. men i butikken finner jeg bare pysjer uten føtter. Hva tenker dere vedrørende pysj?
Jeg synes de fra Lilleba er utrolig bra, men de er så sykt dyre![]()
Hm...skal sjekke nettbutikken. Lilleba sin direkte? Kvaliteten og følelsen av klærne er helt fantastisk! Har to pysjer i forskjellige størrelser kjøpt på salg førVar akkurat halv pris på masse i nettbutikken, kanskje er det ennå..bestilte både pysjer, sengetrekk, luer og gulpekluter fått arvet tre bodyer og to bukser, så nå tror jeg at jeg har det meste, helt fantastisk kvalitet på de klærne
![]()
Ja, på Lilleba.no hele butikken nesten var på 50% i forrige uke, men ser ut som det er slutt på salget nå dessverre :/Hm...skal sjekke nettbutikken. Lilleba sin direkte? Kvaliteten og følelsen av klærne er helt fantastisk! Har to pysjer i forskjellige størrelser kjøpt på salg før![]()
Jeg så det, men tusen takk likevelJa, på Lilleba.no hele butikken nesten var på 50% i forrige uke, men ser ut som det er slutt på salget nå dessverre :/