Pysj!

Ho har selv sagt at ho kjøper masse greier til barna, fordi ho ikke får vært så mye sammen med de som ho ønsker. Tenker det blir bedre når ho går av med pensjon snart - jeg tar heller besøk av ho i ny og ne enn så sinnsykt mye greier ho sender opp. Jeg får jo dårlig samvittighet! ..men jeg innrømmer jo at det er gøy med gaver da ;)
Ja, her er det mamma som ikke får vært sammen med henne mest. Svigermor ser vi sikkert en gang i uka. Kanskje derfor hun ikke virker så engasjert:)
 
Her bruker vi omtrent bare Nøstebarn ullfrote med fot. Den er helt fantastisk, vet at vi får en ny til jul, og det blir bra. Brukte en i ull/silke fra Nøstebarn i sommer, den var også helt strålende. Liker best med føtter, for han sparker av seg dyna. Ellers går det i Joha når Nøstebarn er til vask. Ull er gull. :)
Vi gjør akkurat det samme! Nøstebarn er fantastisk, verdt alle pengene ;-) Vi bruker str 80 nå (med fot), og selv om den er altfor stor så går det helt fint. Han blir ikke kald selv om han sparker av seg dyna. :)
 
Back
Topp