Pysj!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Jeg syns vi ALDRI har nok pysjer her hjemme! Nå må jeg ut å kjøpe enda flere til vesla. Men ok, jeg liker å shoppe ;) Jeg vil gjerne ha med knapper, uten føtter! Hvor får jeg kjøpt det - overalt? Hva foretrekker dere? Med eller uten fot, glidelås eller knapper?
 
Jeg foretrekker absolutt med fot. Om det er knapper eller glidelås er jeg mer likegyldig til.
 
Foretrekker med glidelås fordi han ikke har tid til å ligge stille. Men det har vi ikke noen av og jeg gidder ikke kjøpe nye heller når vi har. Har en med fot, den er ubrukelig som med alt annet med fot... Men den er fin og fra Ugly så bruker den allikevel, er jo bare pysj, så han merker vel ikke at foten ikke er i 3/4 av natta;) Har en todelt, den er egentlig enklest av de vi har. Rask å ta på ;)
 
Bruker både med glidelås og knapper. Akkurat nå har vi joha ull og lilleba med knapper (uten fot) og noen fra lindex med glidelås :) foretrekker ullen nå ettersom snupoa sparker av seg dyna;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg syns vi ALDRI har nok pysjer her hjemme! Nå må jeg ut å kjøpe enda flere til vesla. Men ok, jeg liker å shoppe ;) Jeg vil gjerne ha med knapper, uten føtter! Hvor får jeg kjøpt det - overalt? Hva foretrekker dere? Med eller uten fot, glidelås eller knapper?

Sniker igjen jeg :p

Jeg kjøpte mange fine på Lindex nettop, myke og gode. Med knapper, noen med og noen uten fot :) De har mange med veldig fine mønster!
 
Definitivt med fot og aller helst Nøstebarn. De er drøye i størrelse, så hun var de en stund og i tillegg er de ganske stretchy.
Hun har brukt de siden fødsel og har en i hver størrelse. Trenger ikke å vaske de så ofte. Ønsker seg ny til jul!

De er virkelig gode.
 
Har kjøpt en hvit med flerfarget stjerne på (økologisk) fra Joha og som er god. Uten føtter, myk og god. Den har vi også har to stykker av.ImageUploadedByBV Forum1414039151.815424.jpg
 
Definitivt med fot og aller helst Nøstebarn. De er drøye i størrelse, så hun var de en stund og i tillegg er de ganske stretchy.
Hun har brukt de siden fødsel og har en i hver størrelse. Trenger ikke å vaske de så ofte. Ønsker seg ny til jul!

De er virkelig gode.
Er det de i ullfrotte du har? Lurer på om vi skal ønske oss en sånn til jul jeg også.
 
Jeg liker best med fot, fant ut at man kan feste en hårstrikk rundt ankelen, så sitter de selv om de er litt store.
Det viktigste for meg er at pysjen er i ull.
Vi har arvet mange pysjer, men bare en i ull dessverre.
Flere av de er litt store i størrelsen, men har ikke giddet i bruke penger på nye.
Av praktiske årsaker liker jeg best med glidelås fordi hun er så vanskelig å kle på.
Men alle vi har er vel med knapper.
 
Er det de i ullfrotte du har? Lurer på om vi skal ønske oss en sånn til jul jeg også.

Ja, de er med knapper. Men er ikke så mange knapper..og tøyelige mtp bleieskift.
 
Jeg syns den glidelåsen bøyer seg og bare ser ubehagelig og stiv ut. Men jeg ser helt klart at det er enklere når man skal kle på en mark ;) Lilleba sine er så sinnsykt fine, men de er så dyre..! Men storebror fikk en, så da må nesten Stella ha en ho også ;) Kjøpe en litt stor en, så har ho den lenger. Gjør jo ikke noe om en pysj er litt romslig og lang :) Sjekke ut Lindex i første omgang, for ho trenger nye NUH!
 
Jeg har også kjøpt to på Finn, som ikke så brukte ut i det hele tatt (Nøstebarn).

Jeg fant ingen da vi var på Lindex på Torvbyen forrige uke, synes også de blir ganske stive i vask. Kan hende de har fått inn noe nå da, var ganske utplukka der. Finner du mummi tøffler i str 18, så kjøp med til meg :p Ring svigermora de, Føtex har 40 % på ull til barn denne uka. Jeg skal ned å hamste nå snart :p
 
Uten fot og knapper. De med glidelås kommer alltid i veien øverst når hun får mat på natta.

Mest nå ligger hun med body i sovepose :)
 
Liker den vi har i ull og silke fra joha best og devold. Må ha ull ellers blir han så klam. Sover i dunpose, så på de varmeste dagene sover han bare i ullbody.
 
Jeg bestilte mine fra Lindex på nett forresten, litt større utvalg enn butikken følte jeg, men man finner nok de myke og gode hvis man kikker ordentlig ;) Her er de like mye etter vask.
 
Her bruker vi omtrent bare Nøstebarn ullfrote med fot. Den er helt fantastisk, vet at vi får en ny til jul, og det blir bra. Brukte en i ull/silke fra Nøstebarn i sommer, den var også helt strålende. Liker best med føtter, for han sparker av seg dyna. Ellers går det i Joha når Nøstebarn er til vask. Ull er gull. :)
 
Idag kom det pakke i posten fra svigermor gitt, med masse ull til barna :) Blant annet en heldress som kommer til å bli brukt som pysj. Og det helt uten at jeg hadde fått ringt ho ;)
Å, så deilig:) Kunne ønske vi kunne få litt mer gaver av svigermor. Mamma har kjøpt masse småting, men svigermor kjøpte bare en ting når hun ble født.
Ikke at vi egentlig trenger noe, jeg kunne bare ønske at hun viste litt tydligere at hun er opptatt av barnebarnet sitt. Det kan jo forsåvidt gjøres på andre måter enn gaver også da.
 
Ho har selv sagt at ho kjøper masse greier til barna, fordi ho ikke får vært så mye sammen med de som ho ønsker. Tenker det blir bedre når ho går av med pensjon snart - jeg tar heller besøk av ho i ny og ne enn så sinnsykt mye greier ho sender opp. Jeg får jo dårlig samvittighet! ..men jeg innrømmer jo at det er gøy med gaver da ;)
 
Back
Topp