Pysj

Bruker pysj uten noe under, enten bomull eller tynn ull. Har 18 grader på soverommet og vindu på gløtt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har bare bomullspysj, hun sover på saueskinn og har dyne over. Hun sover i stua, det er 19-20 grader der.
Bruker bare body og bukse inne også, aldri to lag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvor mye klær har dere på barna om natten egentlig? Har ein pysj i ull som er kjempe god, men når jeg ikke bruker den har jeg vanlige bomullspysjer med en body inni. Slik at det ikke skal bli så stor forskjell fra å bruke ull..

Her bruker vi stort sett ullpysj, bomull innimellom.

Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bare pysj har vi. Sover med vinduet åpent.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun har bare pysj i bomull. Noen ganger bare body... Sover på armen min, så vi er varme nok :)
 
Bare pysj i bomull så tulla inn i et helseteppe med dyne over. Sover på eget rom med vinduet oppe. Var en 15 grader der i natt så jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok. Har bare vært redd for at hun skal fryse. Men er jo ikke bra å ha det for varmt heller. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok. Har bare vært redd for at hun skal fryse. Men er jo ikke bra å ha det for varmt heller. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tenker at hvis ikke du synes det er veldig kaldt, så gjør ikke babyen det heller. Jeg er litt redd for å ha for lite klær noen ganger jeg også, men så tenker jeg over hva jeg selv har på meg, og så er det greit;) Kjenner jo i nakke hennes at hun ikke er kald.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenker at hvis ikke du synes det er veldig kaldt, så gjør ikke babyen det heller. Jeg er litt redd for å ha for lite klær noen ganger jeg også, men så tenker jeg over hva jeg selv har på meg, og så er det greit;) Kjenner jo i nakke hennes at hun ikke er kald.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det er sant :) Da dropper jeg bodyen inni pysjen, hehe. Virker litt stivt og ekkelt å ha så mye klær på også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp