Pysj

danmark

Glad i forumet
Noen som har tips om pysj med glidelås og uten føtter, alle jeg har funnet har enten det ene eller det andre...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har joha i ull og reflex i bomull. Alle uten føtter, men med glidelås:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kappahl har også med glidelås å uten føtter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De kjøpte jeg idag, kjempesøte:) Men de virket veldig store i størrelsen.

De er store ja! Pakket bort str 50 for en uke siden, bruker 56/62 i alt annet.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Takk for tips! Skal sjekkes ut på mandag, orker ikke kjøpesenter på lørdager :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
...og jeg leter etter de med føtter! :D

Bruker nesten bare Nøstebarn sine, gode i størrelsen og kan brukes lenge.
 
...og jeg leter etter de med føtter! :D

Bruker nesten bare Nøstebarn sine, gode i størrelsen og kan brukes lenge.
nameit sine er kjempe deilige, de er med føtter og glidelås helt opp. Er de jeg har flest av :) Reflex har også noen som jeg har fått i gave. Vet ikke hvor de er kjøpt :)
 
Skjønner ikke klær med føtter. Begge mine har sparka seg ut av føttene 5 min etter at klærne er tatt på. Må ta sokker uttapå liksom.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
nameit sine er kjempe deilige, de er med føtter og glidelås helt opp. Er de jeg har flest av :) Reflex har også noen som jeg har fått i gave. Vet ikke hvor de er kjøpt :)
Har noen av de, men synes de er veldig stive i bomullen....
 
Har noen av de, men synes de er veldig stive i bomullen....
Tenker du på de fra reflex? Har noen bodyer derfra som jeg også synes er stive. De har blitt veldig lite brukt.
 
Skjønner ikke klær med føtter. Begge mine har sparka seg ut av føttene 5 min etter at klærne er tatt på. Må ta sokker uttapå liksom.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg er forsåvidt enig i det med føtter, bortsett fra et par sparkebukser jeg har fra Tutta. De har skikkelig god passform og føttene sitter på!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er forsåvidt enig i det med føtter, bortsett fra et par sparkebukser jeg har fra Tutta. De har skikkelig god passform og føttene sitter på!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, strømpebukser sitter fint på stort sett:)

Eeeeh, glem det. Haha. Trodde i farten du skrev strømpebukser, men ser jo du skrev sparkebukser;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tenker du på de fra reflex? Har noen bodyer derfra som jeg også synes er stive. De har blitt veldig lite brukt.
Nei, Name it.
Ikke prøvd reflex, favoritten er Nøstebarn og Lilleba.

Polarne og pyret er også kjempe deilige. Skal kjøpe noen flere derfra når jeg er i Norge.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare barn selger pysj med glidelås, både med og uten føtter. Veldig fornøyd med dem
 
Hvor mye klær har dere på barna om natten egentlig? Har ein pysj i ull som er kjempe god, men når jeg ikke bruker den har jeg vanlige bomullspysjer med en body inni. Slik at det ikke skal bli så stor forskjell fra å bruke ull..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp