Pysj?

Piñata

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Dere som bor i de delene av landet som har sommertemperatur...
Hva har dere på de små når de sover?
Ser på babycallen at det er 27(!) grader på rommet til mini, og han har på seg pysj. Vinduet står oppe, men gardinene er jo trekt for.
Han sparker av seg dyna, så det er kanskje greit å ha på pysj?
eller hva gjør dere?

Har ca samme temperatur her ..sover søtt i bare body, men hun sparker sjeldent av seg dyna..men lar døren stå åpen så det ikke blir tung luft i løpet av natten :)

Vanskelig d der asså, men vi har pysj på henne vi også.... Som du sier så sparker de jo av seg dyna, å noe må de jo ha på seg...

Kortermet body her, det er ok å sove i

ja, er det jeg også tenker.. At jeg ofte våkner og er kald når jeg ikke har på meg dyna, selv om det er varmt.
Kortermet og kortbeint pysj eller body er jo et alternativ kanskje ja.

Min sover med vanlig pysj.. Han blir veldig kald uten... storesøstra er helt omvendt. hun ligger uten pysj og renner vekk....

Han har på som regel pysj med korte ermer og bein. Har to varmbods barn. Så jeg regner med at han ender i bleia i sommer. selv om han sparker dyna av seg.

han sover enten i body med korte armer eller bare i bleia.. han blir fryktelig varm. han sparker også av seg dyna. så jeg har ett teppe jeg legger over han isteden for. sjenner om han er varm eller kald første da.. om han er kald legger jeg over dynen

jeg har på vanlig body også enn sånn tynn fleecepose fra ikea:) er hun kald tar jeg på dyna! men er 26grader hos oss og på soverommet! 

Back
Topp