Pysj til baby – hva foretrekker du?

Helst med glidelås, med bein når det er kaldt og uten når det er varmt:)
 
Uten fot er viktigst :) glidelås eller knapper har ingen betydning. Vil hun ikke ha på pysj er det uansett like vansklig, og er hun rolig, er det ikke noe problem :)
 
Kommer litt an på hvor gamle de er :p små under 6 mnd med fot med glidelås. Over 6 mnd uten fot med knapper :)
 
Når han var baby likte jeg de som hadde glidelås og uten fot best. Nå spiller det ingen rolle siden jeg ikke skifter på han på natta. Akkurat bestilt todelt sett nå. Store gutten min :eek:
 
Kommer an på temperaturen. Mini på 14 mnd ligger aldri under dynen, så på ham foretrekker jeg med fot når det er kjølig. Fordelen med uten fot er at pysjen passer lengre.
Knapper eller glidelås spiller ingen rolle, han åpner ikke glidelåsen selv ennå.
 
Ja takk alle sammen;)

Her hjemme finnes alle typer.
 
Foretrekker de med knapper og ender som kan skiftes på med å være med og uten fot..
De fleste av Newbie sine (er ikke det Kapphal) har slike som ser ut som uten fot når de henger på stativet i butikken, men hvor kanten kan vrenges over slik av de blir med fot...
Det samme er det fra Lilleba og sikkert flere til
 
Uten fot med knapper! Så slipper vi å åpne hele pysjen for å skifte bleie, og slipper at føttene "fanges" inni pysjen.
 
Med fot enten glidelås eller knapper :)
 
Kommer litt an på alderen. I starten hadde vi med fot og knapper. Ullpysjene fra nøstebarn er utrolig gode:)Nå når hun er større bruker vi litt av alt :)
 
Uten fot, han har aldri passa de med fot :p ellers spiller det ingen rolle, men kjøper gjerne de med knapper selv.
 
Uten fot og helst glidelås som kan åpnes i begge ender, mest praktisk når jeg skifter om natta.
 
Uten fot, og med glidelås. bytter ikke på han om natten, det er lenge siden :p men da måtte jeg ha med glidelås som kunne åpnes i begge ender eller knapper i nøden :p
 
Brukte mest med fot da han var baby fordi han sparket av seg dynen og ble veldig kald. Om det var glidlås eller knapper spilte ingen rolle. Etter hvert som han ble eldre, var det pysj uten "fot" som gjaldt. Mimrer tilbake, for det er jammen en del år siden det var aktuelt, gitt :Heartred.
 
Kommer helt an på.. Bittesmåbebiser, med for og knapper.. Større bebiser, med glidelås, ute fot =) Fra 2 år- Todelt =)
 
Back
Topp