Pyntet...

jealie26

Gift med forumet
Hehe, jeg klarte ikke mer jeg, gikk på loftet å hentet all pynten i stad, nå er det jul hjemme hos oss[:D][:D][:D][:D][:D][:D] sååå koselig assa...

hihi...du assa!

skal ikke si noe jeg...funnet alt frem jeg å. å tipper jeg kommer til å pynte iløpet av helga ja[;)]

koselig da!

Oi oi, skal si dere er tidlige jenter [:D][8D] Skal nok klare å holde meg litt til hehe. Men man vet aldri [;)]

ååååååå så koslig [:D]

pynta alt nå???? du er gal hehe...   her kommer adventstakene og stjernene opp 1 des, og julegardiner på kjøkkenet. Men julepynten kommer den 20 desember, det er en måned til det hehe...   Er redd jeg hadde blitt lei den om jeg hadde pynta alt nå

Oj koselig da [:)][:)][:)]

Hjemme hos oss ska æ kanskje ta vaskedag 1.des og finne fram gardiner og pynt da [;)][:D]
Gleder mæ!

Oj det var tidlig!!
her kommer det litt frem til 1 des så etter det begynner jeg å pynte en dag!!

Hihi, vet det er tidlig...men klarte ikke vente mer jeg, og tuva sofie synes jo det var såå moro med alle de nye "lekene" og fargene i rødt...i morgen skal vi på juleverksted til svigermor, hehe, ikke bare meg som er tidlig ute visstnok[:)] til uka begynner jeg med baksten og lage julekalenderne, blir kos det[:)] Må jo være ferdig til den 10.des, da reiser vi jo bort en uke[:)]

Ååå, jeg er misunnelig!! Her kommer julepynten opp 1.des. Min mor har alltid pyntet ferdig til jul veldig nærme jul, og har julepynten hengende oppe til 13.dag jul og DA er jeg drittlei jula for lengst[&:]! Derfor pynter jeg alt til jul allerede 1.des og tar det ned ikke lenge over nyttår. Jeg synes det er koselig å ha det julete rundt meg når jeg går å venter på jula!!  

Tidlig ute du... [:D]
Her kommer det opp adventstaker, julegardiner på kjøkkenet og noen røde potter med julestjerne til advent...
Resten av julepynten venter jeg litt med, men det blir litt tidligere for hvert år... [;)]

ORIGINAL: ~ruby~

Tidlig ute du... [:D]
Her kommer det opp adventstaker, julegardiner på kjøkkenet og noen røde potter med julestjerne til advent...
Resten av julepynten venter jeg litt med, men det blir litt tidligere for hvert år... [;)]
[:)]

Back
Topp