M-40761493
Flørter med forumet
Noen som har tips til fine kjoler som kan funke til bryllup (familie, pent men ikke galla) og kanskje 17.05? Tviler på at noe jeg har vil passe. Bryllupet finner sted når jeg er 36+4 hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville gått for en maxikjole, da har du plass til det du trenger under og du har en kjole å bruke senere. «Osmine af nor» har maaange fine kjoler, både korte og lange og de er vide om magen, jeg har en derifra som er i str xs, og min mor i str xl fikk den på seg uten problemerNoen som har tips til fine kjoler som kan funke til bryllup (familie, pent men ikke galla) og kanskje 17.05? Tviler på at noe jeg har vil passe. Bryllupet finner sted når jeg er 36+4 hehe..

Jeg er bare 160 «høy», så sliter ofte med at maxikjoler blir for lange. Men genialt om de passer i flere strVille gått for en maxikjole, da har du plass til det du trenger under og du har en kjole å bruke senere. «Osmine af nor» har maaange fine kjoler, både korte og lange og de er vide om magen, jeg har en derifra som er i str xs, og min mor i str xl fikk den på seg uten problemer![]()
Er 163, så skjønner deg godt! De har endel knelange kjoler også, ville uansett sjekket kjoler som er vide i på magen og som kan knytes med band eller belte, så kan du bruke den ved flere anledninger, og du får det plassen du trenger i kjolenJeg er bare 160 «høy», så sliter ofte med at maxikjoler blir for lange. Men genialt om de passer i flere str![]()