Pynter til advent:-)

Så koselig! :D Det er så fint å få masse lys i hjemmet. :) Jeg satser på få litt opp i helgen. :)

Blir vel å pynte litt på lørdagen :-D i morgen bør jeg lese til eksamen :/

Så koselig! :D Det er så fint å få masse lys i hjemmet. :) Jeg satser på få litt opp i helgen. :)
Ja, både fint og koselig:) Her går 3-åringen rundt og sier: "Mamma har pynta til jul! Jeg syns det ble så fint!" Haha:) Blir ekstra stas for mor når det blir sånn mottatt:)

Ellers må jeg innrømme at alvoret begynner å synke inn: nå tenner vi julelys...det betyr at det snart er jul...og føding!

Her er det ferdigvasket og pyntet:-) Var litt tidligere ute i år, da jeg sliter med bekkenet å ikke får gjort så mye på en gang. Men med god hjelp fra mamma og svigermor blir det jul i år også;-)

Må ordne julekalenderen og adventsstaken ila helga, men prøver å drøye julepynten til etter at jeg har vasket huset. Går ut i permisjon i slutten av neste uke, så planen er å vaske og pynte etter det. Gleder meg som en unge til sistnevnte (har gledet meg til jul siden i sommer), ser ikke videre frem til førstnevnte ;)

Her er det ferdigvasket og pyntet:) Var litt tidligere ute i år, da jeg sliter med bekkenet å ikke får gjort så mye på en gang. Men med god hjelp fra mamma og svigermor blir det jul i år også;-)
Deilig med hjelp da:-) Her tar jeg litt og litt. Nå har jeg vasket oppå det ENE kjøkkenskapet - det var nok i kveld:-P Men tenker at jeg kanskje kommer rundt til slutt, om jeg tar noen små ølter jevnt og trutt:-)

planen på onsdag var å finne frem og gå igjennom all advent/julepynt for å se om det var noe vi skulle kjøpe inn eller kaste. endte opp med full julestue :p JA, det er litt tidlig, men føler ikke tiden til jul er så veldig lang alikevel. skal jo tross alt rekke å få en bebis før jul også! så her er vi klare! mangler bare juletreet men det får vi vente med :D

planen på onsdag var å finne frem og gå igjennom all advent/julepynt for å se om det var noe vi skulle kjøpe inn eller kaste. endte opp med full julestue :p JA, det er litt tidlig, men føler ikke tiden til jul er så veldig lang alikevel. skal jo tross alt rekke å få en bebis før jul også! så her er vi klare! mangler bare juletreet men det får vi vente med :D
Haha:-) Lett å la seg rive med:-)

Jeg har så lyst til å pynte jeg også :) Skal til byen på mandag å kjøpe gardiner og julestjerne. Venter også på noe julepynt foreldrene mine har sendt. Har så lite fra før :p Så i neste uke blir det pynting på meg og :D

Deilig med hjelp da:) Her tar jeg litt og litt. Nå har jeg vasket oppå det ENE kjøkkenskapet - det var nok i kveld:p Men tenker at jeg kanskje kommer rundt til slutt, om jeg tar noen små ølter jevnt og trutt:)
Hihi, ble et kjøkkenskap på meg og igår kveld :p Kanskje jeg våger meg på et til i løpet av helgen ;) Går ikke i rekordfart, men det blir ihvertfall litt renere for hvert skap som taes :)

Har ikke orket å finne det frem enda.. Ligger på rote rommet som vi skal få gått igjennom snart, etter vi flyttet just.. Håper jeg føder de nærmeste dagene, så er planen å ta det evt etter da.. Eller i morgen hvis jeg er i god form :)

Back
Topp