Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, både fint og koselig Her går 3-åringen rundt og sier: "Mamma har pynta til jul! Jeg syns det ble så fint!" Haha Blir ekstra stas for mor når det blir sånn mottattSå koselig! Det er så fint å få masse lys i hjemmet. Jeg satser på få litt opp i helgen.
Deilig med hjelp da Her tar jeg litt og litt. Nå har jeg vasket oppå det ENE kjøkkenskapet - det var nok i kveld Men tenker at jeg kanskje kommer rundt til slutt, om jeg tar noen små ølter jevnt og truttHer er det ferdigvasket og pyntet Var litt tidligere ute i år, da jeg sliter med bekkenet å ikke får gjort så mye på en gang. Men med god hjelp fra mamma og svigermor blir det jul i år også;-)
Haha Lett å la seg rive medplanen på onsdag var å finne frem og gå igjennom all advent/julepynt for å se om det var noe vi skulle kjøpe inn eller kaste. endte opp med full julestue JA, det er litt tidlig, men føler ikke tiden til jul er så veldig lang alikevel. skal jo tross alt rekke å få en bebis før jul også! så her er vi klare! mangler bare juletreet men det får vi vente med
Hihi, ble et kjøkkenskap på meg og igår kveld Kanskje jeg våger meg på et til i løpet av helgen Går ikke i rekordfart, men det blir ihvertfall litt renere for hvert skap som taesDeilig med hjelp da Her tar jeg litt og litt. Nå har jeg vasket oppå det ENE kjøkkenskapet - det var nok i kveld Men tenker at jeg kanskje kommer rundt til slutt, om jeg tar noen små ølter jevnt og trutt
Så fint du har fått detSpisestua
Vis vedlegget 90709
Gøy med litt utradisjonelt